Apropå nånting...
« Föregående · 2632459 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
X-Län: det blir dyrt de här om vi ska behöva lägga dom här pengarna för varje vinst
+ 1
Sv: Apropå nånting...
Har sagt det sen förra säsongen, det här laget är verkligen galet känsligt för självförtroende. Så fort det lossnar så är det helt andra spelare.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Varför kan dom inte spela så här varje match?! Var det nödvändigt att torska typ 8 raka när man bevisligen KAN spela så här?
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Landers bästa match för säsongen asså. Idag är han sådär ostoppbar
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Hockey alltså, vilken märklig jävla sport alltså.
Det var som att hela laget bara åkt och väntat på att Dahlén ska få göra det där förbannade ledningsmålet och sedan ketchup. Big time.
Helt plötsligt åker man skridskor. Uppspelen sitter på bladet och går fort, finurliga lösningar genom mittzonen som skapar övertag numerärt och stjärnorna öser på. Lander och Hållander är som några blodhundar.
Häftigt att Boyce också varit med om alla Dahléns mål. Bara det är episkt. Dahléns kärlek till klubben kan aldrig ifrågasättas.
Tredje återstår och Ante hinner ju fortfarande tappa omklädningsrummet i paus så att det här skiter sig. Igen. Det är ju trots allt Timrå det handlar om.
Det var som att hela laget bara åkt och väntat på att Dahlén ska få göra det där förbannade ledningsmålet och sedan ketchup. Big time.
Helt plötsligt åker man skridskor. Uppspelen sitter på bladet och går fort, finurliga lösningar genom mittzonen som skapar övertag numerärt och stjärnorna öser på. Lander och Hållander är som några blodhundar.
Häftigt att Boyce också varit med om alla Dahléns mål. Bara det är episkt. Dahléns kärlek till klubben kan aldrig ifrågasättas.
Tredje återstår och Ante hinner ju fortfarande tappa omklädningsrummet i paus så att det här skiter sig. Igen. Det är ju trots allt Timrå det handlar om.
+ 14
Sv: Apropå nånting...
{297}: Jonathan Dahlén gav ju svar på din fråga alldeles nyss: Självförtroende!
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Äntligen en förstakedja som visar vägen! Hållander, Lander och Wedin har varit helt magiska ikväll!
+ 11
Sv: Apropå nånting...
{297}: " Det här med ”bättre laget” är väl en definitionsfråga. Vi har bra energi men spelar som vanligt med huvudet under armen. Hur länge ska det vara ok att vi har spelare, dyra och mindre dyra, som åker runt på 60-70% kapacitet?"
Hur länge ska vi va tvungen att stå ut med ditt ältande!🤢
Hur länge ska vi va tvungen att stå ut med ditt ältande!🤢
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: ÅRETS ÖVERLÄGSET BÄSTA PERIOD! VI HAR HITTAT VÅR 1A-KEDJA FÖR LPNG TID FRAMÖVER. HÅLLANDER-LANDER-WEDIN 8P HITTILLS IKVÄLL MED BUD PÅ MER ❤❤❤💪🏻💪🏻💪🏻
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Helt ok andraperre måste man säga! Jävlar vad jag älskar att se Lander så här. Härförare!
Och Hållander är ju magnifik. Vilket jävla driv han har.
Och det agerades (!!!1) i båset med målvaktsbyte. Jävligt fräscht. Morten-effekten?
Mycket hockey kvar, men det kan fan bli en pinne idag om stjärnorna står rätt!
Och Hållander är ju magnifik. Vilket jävla driv han har.
Och det agerades (!!!1) i båset med målvaktsbyte. Jävligt fräscht. Morten-effekten?
Mycket hockey kvar, men det kan fan bli en pinne idag om stjärnorna står rätt!
+ 13
Sv: Apropå nånting...
Bee: Ja herregud vilken scenförändring. Så här ska det ju se ut! Fått både gåshud och tårar i ögonen under andra perioden!
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Nisse på Mon or: Ta en vända till med hundarna i tredje. Vi behöver all magi vi kan få!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Jag slutade kommentera under matchen efter första. Sist jag inte kommenterade så vann vi.
Men vilken andra period! 👏👏👏👏👏
Dahlén, vilken kille! Man blev ju tårögd under intervjun.
Håll i detta nu! 💪
F.ö så kanske trådanarkin is tha shit?!!
Men vilken andra period! 👏👏👏👏👏
Dahlén, vilken kille! Man blev ju tårögd under intervjun.
Håll i detta nu! 💪
F.ö så kanske trådanarkin is tha shit?!!
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: och dom har fått med sig dom andra också! Dom har visat att det går!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Meduza: Jag hade helt rätt fram till Dahléns mål och därefter förändras matchbilden, jag förväntar mig inte att Zoogin ska förstå eller kunna läsa det. Du är ursäktad.
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Bee: ”Ja så har det ändå äntligen vänt. Ska de va ska de va hundra procent”. Lotta Engberg visste vad hon sjöng om.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: MÅSTE SE PÅ MATCHEN FRÅN MOBILEN IDAG DÄRFÖR SKRIVER JAG BARA I PAUSERNA DENNA GÅNG. MEN FAN VAD LYCKLIG JAG ÄR!
VILL OCKSÅ SÄGA ATT JAG HOPPAS JUEL INTE FÅR STÅ EN MATCH TILL I ÅR. JOHANSSON ÄR KLASSER BÄTTRE OCH LAGET KÄNNER STÖRRE SJÄLVFÖRTROENDE MED HONOM I MÅL
HÅLLANDER LANDER WEDIN MAGISKA IKVÄLL! VÅR 1A KEDJA
WEDINS 5-2 MÅL VAR KLASS! SÅ LÄTT UPP MED DEN I TAKET BARA INGEN PARDON. MIN ABSOLUTA FAVORIT
KROSSA FISKRENSET OCH RÖNNBERG!!!
LÄTTA FRÖLUNDA
VILL OCKSÅ SÄGA ATT JAG HOPPAS JUEL INTE FÅR STÅ EN MATCH TILL I ÅR. JOHANSSON ÄR KLASSER BÄTTRE OCH LAGET KÄNNER STÖRRE SJÄLVFÖRTROENDE MED HONOM I MÅL
HÅLLANDER LANDER WEDIN MAGISKA IKVÄLL! VÅR 1A KEDJA
WEDINS 5-2 MÅL VAR KLASS! SÅ LÄTT UPP MED DEN I TAKET BARA INGEN PARDON. MIN ABSOLUTA FAVORIT
KROSSA FISKRENSET OCH RÖNNBERG!!!
LÄTTA FRÖLUNDA
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Juel är egentligen en bra målvakt, men jag blev förvånad att han började idag. För han såg darrig ut i förra matchen också!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Pyrret: Undrar om Madsen ligger bakom "tips till coachen"? Trodde inte mina ögon då Johansson stood I målet.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jag är fortfarande i chock över att lagledningen visade att vi ville vinna och bytte målvakt! Juel är säkert tillbaks i form snart.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Zäta75: Juel hade ju en period med två raka nollor och riktigt stabilt spel, lite hårt att hoppas att han inte ska få stå mer i år?
+ 11
Sv: Apropå nånting...
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Känner ni som jag? Hockey är inte ångest längre. Så skönt att känna glädje över hockey igen.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Timrå4ever: "Känner ni som jag? Hockey är inte ångest längre. Så skönt att känna glädje över hockey igen."
Nej tyvärr kan jag inte svänga så snabbt efter 40 min, speciellt mot Frölunda som vi har historiskt har extremt lätt för. Lördagen kommer säga mycket även om det ser bra ut nu.
Nej tyvärr kan jag inte svänga så snabbt efter 40 min, speciellt mot Frölunda som vi har historiskt har extremt lätt för. Lördagen kommer säga mycket även om det ser bra ut nu.
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Vicken tur att de va skitväder o inte åkte ner 🇺🇿 då hare säkert gått åt helvete som vanligt!!!!!!!
Men nu ere en 25 åring i glaset för att fira Jonte och hans ointagliga rekord nu!!!!!🇺🇿🇺🇿🎉🎊🎆🎇🥳
Men nu ere en 25 åring i glaset för att fira Jonte och hans ointagliga rekord nu!!!!!🇺🇿🇺🇿🎉🎊🎆🎇🥳
+ 4
« Föregående · 2632459 · Nästa »