Apropå nånting...
« Föregående · 2632541 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Här får man äta upp att man sågar våra anfallare! Man bara älskar att ha fel! :D
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Men ta mig sjutton vad man undrar, vad åt grabbarna till frukost?
Vad det än var..... fortsätt med det!
Vad det än var..... fortsätt med det!
+ 4
Sv: Apropå nånting...
pingvin: hahaha Friberg försöker knäcka klubban över låret och misslyckas!
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Synct: Nu borde laget kriga sig blodiga för att Lander ska få sitt hattrick.
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Herminator: När man tänker på det så måste det vara nånting specielt med Frölunda som triggar Lander.
Det är alltid mot Frölunda som hans ögon är som svartast 😂
Det är alltid mot Frölunda som hans ögon är som svartast 😂
+ 4
Sv: Apropå nånting...
Erre92: tönt-Friberg kanske. Jag hade aldrig haft svårt att tagga igång med den fejan i motståndarbåset.
+ 7
Sv: Apropå nånting...
Herminator: När Svensson kliver ner från backplats för att backa upp Lander i ett gruff framför mål, då vet man att vi är på rätt spår. Då vet man att dom mentala pusselbitarna börjar landa in på rätt plats.
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Hade Wikegård sagt nåt om att SHL borde utökas med 1-3 lag? Jag tycker Kapanen kan gå ut och tycka att SHL kan se ut som alltid med skillnaden att Timrå möter Frölunda hälften av matcherna.
+ 11
Sv: Apropå nånting...
Andersson: Rogers rosa äppelkinder kombinerat med hans förvånat/besvikna/förbannade ansikte är värt varje krona.
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Sonnenberg: Riktigt skön seger efter Riktigt bra spel hela matchen.
Hoppas formkurvan fortsätter uppåt nu
Hoppas formkurvan fortsätter uppåt nu
+ 4
Sv: Apropå nånting...
bar mofftak: Lindberg gillar verkligen inte Timrå. Solklar highstick i första perioden mot timråspelare: ”jag vet inte något om hur ont det gör men det är svårt att säga hur hårt den tar”.
När Inala får en klubba i bröstet: ”ja det är en solklar klubbspets på hakan”.
När Inala får en klubba i bröstet: ”ja det är en solklar klubbspets på hakan”.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Trådanarkin is tha shit!
Lander är 5 stjärnig ikväll.
2:a kedjan magisk.
JJ ska stå det mesta som är kvar. Låt säga 4 av 5.
Hockey är en fantastisk sport!
Nu blir det en wirre.
Just det… ska sluta kommentera härinne under perioderna.
Lander är 5 stjärnig ikväll.
2:a kedjan magisk.
JJ ska stå det mesta som är kvar. Låt säga 4 av 5.
Hockey är en fantastisk sport!
Nu blir det en wirre.
Just det… ska sluta kommentera härinne under perioderna.
+ 10
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Och så lite negativa åsikter i ett läge där jag är lättad och lycklig: JJ är min etta. Juel är för ojämn. Eronen är i bästa fall en medioker back.
+ 3
« Föregående · 2632541 · Nästa »

