Apropå nånting...
« Föregående · 2744620 · Nästa » Till forumet
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Man tackar. Nu när Modo haft en rejält tyngre säsongsstart kan ni ju alltid tänka som den här spelaren och minnas de stora segrarna.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Kattgubben: Hur mycket man än må hata på CHL så vore det ändå mäktigt att få se Timrå ute i Europa, åtminstone en säsong. Tänk en bortamatch i Prag, Geneve eller Berlin
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Det var inte mycket till vinst. Det var för enkelt. Män mot P-12:or.
Ni borde tacka för lektionen och lära er istället för att köra frivilliga träningar.
Ni borde tacka för lektionen och lära er istället för att köra frivilliga träningar.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
{469}: Vad heter han nu, Rajly Woood's?
Om det var frivillig is så hoppas jag att han var på gymmet istället, kan ju stöta på Boyce fler gånger tänker jag.
Om det var frivillig is så hoppas jag att han var på gymmet istället, kan ju stöta på Boyce fler gånger tänker jag.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
NDR: Railed in the Woods kommer nog inte våga sig på stora starka Boyan igen
+ 6
Sv: Apropå nånting...
Vi får finska sponsorer och fler kan vara på gång. Videorna på YT har många finnar som tittar på dom och skriver kommentarer och följer vårt lag tack vare finnarna i laget. Timrås sak är finsk!
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Olli Hahl: Jag gillade ditt inlägg och tycker att TIK-fans har den humor jag själv gillar.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Hockeyspråket förenar alla supportrar över laggränserna. Sköön..t!
+ 3
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: och den lille dansken gnällde i intervjun efteråt att JJ hade satt plocken i ansiktet på honom! Pojkar mot män säger jag!
+ 14
Sv: Apropå nånting...
Costanza: En fd gigant i förfall möjligen. Krossade av den nya giganten storebror Timrå IK
+ 4
Sv: Apropå nånting...
falconuggla: Varje avsnitt känns som en biopremiär med den förväntan som innehållet kräver.
+ 16
Sv: Apropå nånting...
Rallarn: ” Förstår inte vad alla har emot CHL, välfyllda läktare med rivaliserande matcher.
Jag har legat och längtat hela sommaren på att det ska komma igång igen.
Lutar åt att jag bänkar mig framför SønderjyskE ishockey -Tappara ikväll.”
Du skojar va? CHL är ju en ruggig flopp, åtminstone i Sverige. Zappade runt lite på dagens 3 matcher. I Färjestad och Växjö kanske arenorna är fyllda till en tredjedel på sin höjd. Uppe hos ZAIK är deras främsta supportrar, De Tomma Stolarna, i ett rejält övertag. Dom ser ut att ha lika mycket publik som vi har på SDHL matcherna ungefär. Lägg ner skiten och utöka SHL istället med fler matcher.
Jag har legat och längtat hela sommaren på att det ska komma igång igen.
Lutar åt att jag bänkar mig framför SønderjyskE ishockey -Tappara ikväll.”
Du skojar va? CHL är ju en ruggig flopp, åtminstone i Sverige. Zappade runt lite på dagens 3 matcher. I Färjestad och Växjö kanske arenorna är fyllda till en tredjedel på sin höjd. Uppe hos ZAIK är deras främsta supportrar, De Tomma Stolarna, i ett rejält övertag. Dom ser ut att ha lika mycket publik som vi har på SDHL matcherna ungefär. Lägg ner skiten och utöka SHL istället med fler matcher.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Vid incidenten där sopan Aagard åker in i Jacke som orsakar kaos framför mål är Boyce bakom mål och är fullständig chef i en fight som från början har att göra med pååkningen. Vilken är Modospelaren han fightas med?
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: herregud så de skämmer bort oss nuförtiden. Frejdigt vinnande spel. Tryck i grejerna och sen dessa videos.
Att livet kan vara såhär bra.
Att livet kan vara såhär bra.
+ 14
Sv: Apropå nånting...
falconuggla: Matchens tall till Rönnelöw. Hyfsad start för honom i sin första riktiga SHL match. Ger nog grabben ökat självförtroende.
+ 30
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Du och jag är ju kompisar. Måste då glädjas åt att TIK lirar bra hockey!
+ 1
Sv: Apropå nånting...
{10473}: Rönnelöw har varit riktigt rejäl och en överraskning, "gubbarna" är inte dummare än att ge honom tallen. Vet inte om han fick den dock, till JJ?
+ 6
Sv: Apropå nånting...
{469}: jag tror inte han var ironisk.
Själv har jag tagit ledigt den 16/10 för att ladda inför en riktig hockeyfest:
17.00 Oceláři Třinec - Unia Oświęcim
20.00 Sheffield Steelers - Dynamo Pardubice
Vid närmare eftertanke tror jag att det blir semester även den 17e. Lär bli "hyfsat" livat.
Själv har jag tagit ledigt den 16/10 för att ladda inför en riktig hockeyfest:
17.00 Oceláři Třinec - Unia Oświęcim
20.00 Sheffield Steelers - Dynamo Pardubice
Vid närmare eftertanke tror jag att det blir semester även den 17e. Lär bli "hyfsat" livat.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Ujujuj. När du lägger fram det så. Ingen dålig hockeyfest det där du! Nästan så man hade valt bort ett Surströmmingsderby för de där matcherna.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Välkommen tillbaka från "skräckfilmskvällen"! (citat: M. Karlin) =)
+ 5
Sv: Apropå nånting...
Costanza: Nu vet du varför ni är och förblir lillebror! Du behöver aldrig tvivla.
+ 3
Sv: Apropå nånting...
Eugen Sandberg: Föreningen har verkligen steppat upp! Känns som vi har rätt folk på rätt plats nuförtiden!
+ 22
Sv: Apropå nånting...
+ 15
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: Men starkt av Skellefteå att besegra ett ungerskt topplag hemma med utklassningssiffrorna 4-2 💪
+ 9
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Ujuj. En riktigt tung seger som förstås kommer ge laget en kopiös mängd energi inför mötet med Timrå på lördag...
+ 2
Sv: Apropå nånting...
Tom Topp: Jokinen effekten!
Vi har ngr år nu som förhoppningsvis kommer att forma föreningen för en lång tid framöver
Vi har ngr år nu som förhoppningsvis kommer att forma föreningen för en lång tid framöver
+ 19
Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Mumsfilebabba... vilket smörgåsbord för hockeykonnässörer.
Problemet är att man har svårt att välja vilken av dessa högkaratiga nagelbitare man ska välja.
Näe, det får nog bli en repris på den stora älgvandringen från 2019.
Problemet är att man har svårt att välja vilken av dessa högkaratiga nagelbitare man ska välja.
Näe, det får nog bli en repris på den stora älgvandringen från 2019.
+ 9
Sv: Apropå nånting...
Rip Kirby: när man läser att Växjö gick back 2 mille pga CHL så vete sjutton om man är så sugen på det där jippot ärligt talat. Kan vi ge bort CHL platsen till Modo om vi hamnar topp 3? Har hört de har en fetisch för bucklor..
+ 9
Sv: Apropå nånting...
{469}: svårt att se er backa, ni har publik som vill se er spela, till skillnad från laget du nämnde
+ 3
Sv: Apropå nånting...
eltifoso: Tror inte en match mot ett random lag från
Ungerska/Tyska ligan skulle locka särskilt mycket publik tyvärr. Folk har nog svårt att få ihop ekonomin för att gå på SHL hockey i dagsläget och lär defenitivt inte prioritera en CHL match då.
Den där turneringen var dömd att misslyckas och jag förstår ärligt talat inte varför man inte skrotat den redan.
Ge oss tätare matchning i SHL istället och sluta säsongen lite tidigare då!
Det räcker med menlösa uppehåll för Landslagsjippon.
Ungerska/Tyska ligan skulle locka särskilt mycket publik tyvärr. Folk har nog svårt att få ihop ekonomin för att gå på SHL hockey i dagsläget och lär defenitivt inte prioritera en CHL match då.
Den där turneringen var dömd att misslyckas och jag förstår ärligt talat inte varför man inte skrotat den redan.
Ge oss tätare matchning i SHL istället och sluta säsongen lite tidigare då!
Det räcker med menlösa uppehåll för Landslagsjippon.
+ 8
Sv: Apropå nånting...
{469}: Skadorna hade haglat om vi nån gång skulle behöva spela den där skiten.
+ 5
Sv: Apropå nånting...
{10473}: Ja det med. Hua, man är redan lagom nervös att behöva skicka iväg spelare till landslaget..
+ 2
« Föregående · 2744620 · Nästa »







Må ju få uppleva krossn av lillebror igen!