1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614885 inlägg · 6214 ämnen

Är bensinen slut?


Sv: Är bensinen slut?
janssonovich:

Vi är nog ganska offtopic med i denna disskution :), denna disskution skulle nog höra hemma under något liknande som apropå inget :)

Sv: Är bensinen slut?
Cyklob: Jamen nu håller du dig utanför det hela. Hon vill inte ha modolider. Hon vill fina grabbar ifrån Timrå med sympatierna på de rätta stället!

Sv: Är bensinen slut?
janssonovich: Jag bara jiddrar lite :) Förlåt Uno, om du tog illa upp! ;)

Sv: Är bensinen slut?
janssonovich: Allvarligt?! Och här sitter en annan och limmar på dig. Fy skäms!

Sv: Är bensinen slut?
Jensen_12: Ingen fara! Tycker filmklippet var klockrent ;)

Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: haha, ja allvarligt! haha, inte då ;)

Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: Hehe :) Det var min syster på 19år som kom in till mig nyss och skulle visa lite filmklipp på youtube. Är även detta du, Uno?

Sv: Är bensinen slut?
Jensen_12: haha, vad gulligt ;D

Sv: Är bensinen slut?
Jensen_12: Nej det där klippet är inte jag.Men kolla in "Nakna fruntimmer" istället och "80 knyck i Lill-ICA-backen".

Klockrent på min ära!

Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: Trevliga filmer, men vem var det som trimmat moppen? Lät ju som något pervo i 65-årsåldern. Fin hatt du hade förresten! :)

Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: HAHA, fin hatt :D

Sv: Är bensinen slut?
Jensen_12: Ingen aning. Men nog lät lite nasty allt.

Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: Nja, inte riktigt. 65-åriga snubbar är inget jag tänder på, om man säger så ;)

Sv: Är bensinen slut?
Jensen_12: Inte? Jag som trodde du hade en böjelse åt det hållet. Men okej.

Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: Nej, jag gillar kvinnor, tro det eller ej. ;) Varför skulle jag vara lagd åt andra hållet? :P

Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon:

Nu vet jag inte om du minns detta, men du jag och en av fagerströms den äldre bildade faktiskt engång i tiden en västerås klack under sca cupen mot Sundsvall om jag minns rätt :). Kanske väcker några minnen ?.

Sv: Är bensinen slut?
Cyklob: Jag förnekar inte min inblandning i det hela för det är säkert möjligt. Men jag kommer inte ihåg just detta. Men jag brukar göra en massa knasiga saker...

Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: Trevligt att man kan hitta gamla vänner på HS, jag hitta min kusin idag som jag typ aldrig träffar t.ex :)

Sv: Är bensinen slut?
janssonovich:

Ja det är faktiskt helt otroligt vad mycket folk man träffar som man träffat osv och snackat hockey med eller festat med :)

Sv: Är bensinen slut?
Cyklob: haha ja :D

Sv: Är bensinen slut?
Cyklob: Själv har man ju bara träffat folk efter att man stött på dom härinne. Jag träffade tex Uno då jag var i Sundsvall under kvartsfinalerna, bara en sån sak! ;)

Sv: Är bensinen slut?
Men herregud vilket mål Strålman gjorde inatt!

Sv: Är bensinen slut?
Jensen_12: Trevlig som en tok.

Sv: Är bensinen slut?
Jensen_12: var han trevlig då ? :o

Sv: Är bensinen slut?
janssonovich: Jag är alltid trevlig, typ.

Sv: Är bensinen slut?
janssonovich: Oj, läste fel. Han var jättetrevlig. Hann inte prata så mycket vid det tillfället. ;)

Sv: Är bensinen slut?
Jensen_12: Tror nog hon menade om jag var trevlig?

Sv: Är bensinen slut?
Jensen_12: En timråsupporter är alltid trevlig (eh, well inte alla det finns en som jag tror ingen gillar. nämner inga namn)

Sv: Är bensinen slut?
janssonovich: Har Strålman nätat igen?!

Sv: Är bensinen slut?
Jensen_12: hehe okej :)

Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: jaa 2 gånger tillomed ;o

Sv: Är bensinen slut?
Jensen_12:

HEHE ja det var inte illa jag träffade nog Uno för ja minst 8 år sedan är det nog nu tror jag på Sca cupen :).

Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: Jo, jag läste fel först. ;)

Sv: Är bensinen slut?
janssonovich:

Så jag är inte trevlig :(?.

Sv: Är bensinen slut?
Cyklob: jo klart du är :)

Sv: Är bensinen slut?
Vart tog alla vägen? :O

Sv: Är bensinen slut?
janssonovich: Här är jag!

Sv: Är bensinen slut?
janssonovich: Dom flesta sover nog, men Uno och Cyklob sitter och tjuvkikar här i boken.

Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: Ska vi leka kurragömma? Vart är jag?

Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: weei :D

Sv: Är bensinen slut?
Jensen_12: haha jag ansluter mig snart till den sovande skaran jag också snart!

Sv: Är bensinen slut?
Jensen_12: hmm, hemma?

Sv: Är bensinen slut?
janssonovich: Samma här! Men vi hörs väl senare idag gullet?

Sv: Är bensinen slut?
janssonovich: Vart hemma? Ligger jag under soffan? I ugnen? Eller har jag kamoflerat mig till en lampa?

Sv: Är bensinen slut?
Jensen_12:

Jag är är här jag med ;)

Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: haha, klart vi gör!

Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: Hörrudu, du ska vara inloggad kl 12 imorgon, då är jag i skolan och vill bara fördriva tiden. Då är HS bästa medicinen, om någon är inne. ;)

Sv: Är bensinen slut?
Jensen_12: framför en dataskärm kanske? :)

Sv: Är bensinen slut?
Jensen_12: Då är risken stor att jag sover.

Sv: Är bensinen slut?
Uno Gordon: Rackarns. Jaja, bara hoppas på att det finns annat folk vakna... Sov så gott Uno!

« · 1020736 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer