Blir Styf avstängd efter sitt matchstraff nån som har koll ?
Avstängning
« Föregående · 425138 Till forumet
Sv: Avstängning
Helg Ernest: Foppa fick en 10-minutare så han lämnade rinken av den anledningen, inte p.g.a. ett matchstraff
Sv: Avstängning
Helg Ernest:
Är inte de i fotbollen det??
Foppa fick väl bara ett lindrigt matchstraff så de blir väl inga efterföljder på de
Är inte de i fotbollen det??
Foppa fick väl bara ett lindrigt matchstraff så de blir väl inga efterföljder på de
Sv: Avstängning
Det är ganska enkelt, Gamepenelty är för matchen. Matchpenelty= avstängning.
Källa Swehockey
Källa Swehockey
Sv: Avstängning
Jesse P: Foppa fick inget lindrigt matchstraff. Han fick som det står nedanför 2+10 minuter.
Sv: Avstängning
wesse: Okey, det innebär ingen avstängning för Styf alltså.
Jag bifogar länken om fler är intresserade.
Jag bifogar länken om fler är intresserade.
Sv: Avstängning
Frisco: ja ett gamepenelty alltså??
de är väl ett lindrit de eller?? de är de bara den matchen..annars hade han ju inte lirat mot timrå
de är väl ett lindrit de eller?? de är de bara den matchen..annars hade han ju inte lirat mot timrå
Sv: Avstängning
Jesse P:
Nä han åkte ut för checking from behind och det ger 2+10 och när det mindre tid än det kvar skickas spelaren ut i omklädningsrummet
Nä han åkte ut för checking from behind och det ger 2+10 och när det mindre tid än det kvar skickas spelaren ut i omklädningsrummet
Sv: Avstängning
WarhawK: aahh just ja..heh..Kan vara för att ja är trött...ja jag skyller på de..hehe
Sv: Avstängning
redline: Hedström blev väl bara avskickad av isen, eftersom hans utvisning (10 min) var längre än återstående tid. Så uppfattade jag det via radion iallafall.
« Föregående · 425138