1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Biffen R.I.P.


Biffen R.I.P.
Hela hallen drog efter andan "Biffen laddade vid blå" Innan skottet avlossades hade det gått ett sus igenom publiken (Det gick inte så snabbt på 70-talet) :-)

Biffen var en stöttepelare i Timrås försvar, en sann hjälte.

Hoppas ni ynglingar förstår vad våra gamla hjältar betydde för oss då unga, vi hade ju nästan samma lag år ut och år in.

Tack för alla fina minnen.

Timrå IK är dom bästa.

« · 1276509
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.