Inlägg: 1276509
Svarskommentarer
Sv: Biffen R.I.P.
Dubbeltallen.se har nu uppdaterat vår sida om Jan-Erik "Biffen" Nilsson. Visst blir det en tyst minut och sorgeband för honom ikväll? Eller har det gjorts redan? Tycker det vore på sin plats.
Sv: Biffen R.I.P.
The Fat Bastard: Det är tragiskt att se hur TIK själva behandlar sina gamla hjältar. Inte en stavelse om detta på hemsidan och det var det heller inte när Åhman gick i maskin. Hur det var med H. Pettersson är jag osäker på, men jag vill minnas att det var samma visa då också.
Nu fick inte jag chansen att uppleva Biffen, men man förstår ju ändå betydelsen och kultfaktorn när man läser lite här och där på nätet.
Nu fick inte jag chansen att uppleva Biffen, men man förstår ju ändå betydelsen och kultfaktorn när man läser lite här och där på nätet.
Biffen var en stöttepelare i Timrås försvar, en sann hjälte.
Hoppas ni ynglingar förstår vad våra gamla hjältar betydde för oss då unga, vi hade ju nästan samma lag år ut och år in.
Tack för alla fina minnen.
Timrå IK är dom bästa.