+ 2
BIK Karlskoga - Timrå IK 2013-12-28
« Föregående · 1605076 Till forumet
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2013-12-28
El Maco: Men vad fan. Jag måste ju vara dum i huvet. Tänkte inte på det ens.
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2013-12-28
DJ Hemp: Nån som kollar på matchen och kan berätta hur det ser ut?
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2013-12-28
hubbenorlen:
Dags att vräka in ettan nu då! Nollan behöver inte hållas...
Dags att vräka in ettan nu då! Nollan behöver inte hållas...
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2013-12-28
Serieledarna på bortaplan, som vi har 3-9 mot hittills i år. Jag ger oss ingen större chans i dag. Lika bra att man ska iväg på någon glögghistoria, långt ifrån någon förnedring på en ljudlös TV-skärm. Men segern mot SSK, den var hyperviktig!
+ 1
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2013-12-28
Kongo:
det brukar ju inte Hockeyallsvenskanplay kunna garantera heller
+ 4
Sv: BIK Karlskoga - Timrå IK 2013-12-28
O'Learys i stan visar matchen. Dom kunde inte garantera ljud, det beror på hur många som ska se. Satt det är bara att vallfärda!
+ 3
« Föregående · 1605076
" undrar vad han sa i timeouten. Vi kanske ska gå ner på folk"
Måste vara nytt rekord!!!