1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614801 inlägg · 6214 ämnen

Borde inte Timrås hemsida få en ansiktslyftning?


Borde inte Timrås hemsida få en ansiktslyftning?
Det här har säkert snackats om tidigare, men ska inte TIK kunna erbjuda en lite snyggare hemsida? Var inne på Brynäs hemsida alldeles nyss och blev grymt imponerad av deras actionbilder på spelare uppe i huvudbannern samt att dom tagit fasta på att använda sina klubbfärger väldigt konservativt (svart är iofs en tacksam färg). Ok, det är ett väldigt ambitiöst exempel, men i alla fall.

Timråsidan har för mycket blått i min mening. Vad tycker ni?

Detta är inte avsett som kritik mot de som gjort hemsidan, bara en önskan om att få se en ansiktslyftning.

« · 731668
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.