1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614854 inlägg · 6214 ämnen

Bortglömd Publik


Bortglömd Publik

Sitter och funderar hur publiken har blivit bortglömd och varför och hur skall publiken komma tillbaka.

I hallen ser det ut som det har sett ut i flera år allt ser likadant ut : inget nytt, man vill se något nytt som gör en nyfiken !

Nyfiken : Jippon  Ja.. men vad ?

I paus  : Intervjuer med spelare ? Tävlingar ?

(Vi kommer dit ser uppvärmningen , Sedan musik som håller blåsa skallen av en,  tror dom att man är döv ,sänk volymen en bra början)

Vad händer i Red Eagels Shopen  : Inget ?

Före matchen ?

Efter matchen ?    

Det känns som tiden har stått stilla länge .. för länge!

Vi/ Dom/ De = Måste skapa ett intresse för Timrå ik  i media- synas - höras-överallt .

Vad gör Supporterklubben för gemene man .. inget tror jag ? inte i hallen iallfall ?

Måste klacken stå på samma ställe? kanske på 2 ställen.

Snart är det kval DÅ då ligger det stort ansvar  på oss/ dom de..det skall vara ett jävla drag i hallen , runt om i Timrå, ja överallt.

Vi måste skapa och börja bygga det nu.! inte sen, alla ansvariga inom Timrå Organisation måste göra så att det blir kul att gå dit !


« · 1464641
Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer