+ 6
Bortglömd Publik
« Föregående · 1464641 Till forumet
Sv: Bortglömd Publik
Nybbe: Jag tror mycket handlar om att vårda varumärket
Jag har några funderingar. Om hur vi vårdat varumärket och produkten dom senaste åren.
- Varför hänger en stor tavla av vår ikon Lillstrimma på en bakvägg vid västra stå ingången. Och inte på en upplyst plats vid huvuingången. Skämms vi för honom ?
- Varför har vi en rostig spac hjälm bakom väggen när den kunde stått upplyst och nymålad ute vid E4 ?En av dom garanterat bästa reklamplatsen i Västernorrland
- Hur smart var de igentligen av TJ CE när dom stod på en helsida i ST för några år sen och sa att en ny hall vara enda utvägen för en framtid. Vad sa man då indirekt om den befintliga produkten ? Jo att vi har en undermånlig produkt.Det är vad jag kallar dålig reklam.
- Vaför känns det inte som föreningen bryr sig om och vårdar den befintliga produkten ?
Redigerad kommentar
+ 2
« Föregående · 1464641
Sitter och funderar hur publiken har blivit bortglömd och varför och hur skall publiken komma tillbaka.
I hallen ser det ut som det har sett ut i flera år allt ser likadant ut : inget nytt, man vill se något nytt som gör en nyfiken !
Nyfiken : Jippon Ja.. men vad ?
I paus : Intervjuer med spelare ? Tävlingar ?
(Vi kommer dit ser uppvärmningen , Sedan musik som håller blåsa skallen av en, tror dom att man är döv ,sänk volymen en bra början)
Vad händer i Red Eagels Shopen : Inget ?
Före matchen ?
Efter matchen ?
Det känns som tiden har stått stilla länge .. för länge!
Vi/ Dom/ De = Måste skapa ett intresse för Timrå ik i media- synas - höras-överallt .
Vad gör Supporterklubben för gemene man .. inget tror jag ? inte i hallen iallfall ?
Måste klacken stå på samma ställe? kanske på 2 ställen.
Snart är det kval DÅ då ligger det stort ansvar på oss/ dom de..det skall vara ett jävla drag i hallen , runt om i Timrå, ja överallt.
Vi måste skapa och börja bygga det nu.! inte sen, alla ansvariga inom Timrå Organisation måste göra så att det blir kul att gå dit !