Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
« Föregående · 789054 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
mikenomad: Poäng känns ändå som bonus om man ser läget inför matchen.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Rooster23: Regin får helt enkelt inte sätta puckarna, men jag kan fan inte smälta denna jävla sopa i randigt!!!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Undrar om Rådbjär har en tvåa eller ett kryss på oddsetkvittot. Vi får väl se om Brynäs stänker in en kasse.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
mikenomad: Jo det känns lite så men samtidigt när man har en 2måls överläge inför sista perioden när vi är så kort om folk så vore det idiotiskt att gå in försöka och föra spelet och riskera kontringsmål i arslet.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
mikenomad: kan det bero på skadelistan som är längre än E4.an...månne JOBBA Timrå !!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Dream Team: Känns också som TIK.s bensin tar slut i match efter match...Tiderna är förbi då vi gick ut och dominerade i tredje..
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Dream Team: 1 Skott på mål nära, men nu blir det jobba jobba jobba
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Röda Tallen: Tack Herr Lind Timrå hjärtat sitter på rätt ställe...
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
TD: 11-2 till hemmalaget såhär långt i tredje, och med tanke på att vi hade 7-0 till vår fördel ända fram till mitten av andra och Brynäs vann skotten där med14-9, så känns det som att Asplund är den som räddat oss såhär långt.
Kämpa Timrå!
Kämpa Timrå!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2006-11-20
Onan! Nu blir det tungt. Synd att man tappade järngreppet i o m Dackell/Styfs fight.
« Föregående · 789054 · Nästa »