Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
« Föregående · 1418336 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Modano: karjävlen halvmissar ju en ren puck framför mål som ger 4 - 4. Helt otroligt!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Kerstin_k:
Helvete vad vi går bort oss i egen zoon.
Måste bli skärpning där.
Helvete vad vi går bort oss i egen zoon.
Måste bli skärpning där.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Kattgubben: Hedin vart var du idiot ??Inte en back jävel som kan tackla skjuta markera då går det inte att vinna matcher fy fan link jävel avgå imorgon.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Jockz: Kör sista målet vinner nu så slipper man våndas fram och tillbaka hela tiden.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Ska vi behöva göra 5-6 mål varje match för att vinna? det här håller ju inte.. det är tvärkört om vi inte blir mycket mycket bättre i försvaret.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Ambroo: Vi vet ju vad vi kan skylla på. Frågan är vad Brynäs har att skylla på? Kan ju aldrig vara godkänt att släppa in så här många mål hemma mot Timrå.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Kerstin_k: Ja de är ju så då man stirrar puck . Jag har än aldriig sett en puck göra mål . Kuuuuuuuuuk
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Lägger man puckarna på mål så kommer också chanserna, bra av Hedman där.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
superfalle: Helt ärligt hoppas jag fan på förlust. Bara för att vi vinner idag kommer det gå lika mycket åt helvete kommande matcher. Och om en förlust idag på något sätt kan minska Perras chanser att få sitta kvar så är det mer än värt det...
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
superfalle: Måste ge en eloge till Timrås försvar. På dom 5 senaste perioderna har man lyckats med konststycket att släppa in 9 mål.
Det är, låt oss vara något blygsam, överjävligt dåligt.
Fast å andra sidan har man gjort lika många framåt också. Det är desto bättre :)
Det är, låt oss vara något blygsam, överjävligt dåligt.
Fast å andra sidan har man gjort lika många framåt också. Det är desto bättre :)
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Kattgubben: Jaaaaaaa så jaaaaaaaaa tur att de inte stoppa spelet när tanta tappa haten
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
blir alltid glad när timrå för mål. men när jonte gör mål blir jag extra glad.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
VAD FAN HAR CLABBE ETT ROSA BAND PÅ SIG FÖR!!?!?!? DOM PENGARNA KUNDE GÅTT TILL NYFÖRVÄRV!!1
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Frella: Liv och liv. Apati och hopplöshet. Karln mår som han förtjänar antar jag... nä nu var jag taskig, han är säkert schysst och så
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Modano: Kors. Vi klarade av ett bp. Det kan väl ändå inte var möjligt?
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Kattgubben: Så det finns liv i blicken nu? Brukar mest lika en död fisk annars.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
pefr: Nåt positivt iaf är att Vampola, Murley & Pikken är målskyttar, då det är dessa som framförallt skall göra poängen
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Kerstin_k: Av blicken att döma verkar Perra också överäga rakbladet...
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Vampen bör signas på flerårskontrakt, oavsett vad det kostar.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Nu fick Vampola ta straffen eftersom att Friberg inte var med. För vill Friberg slå straffen så måste han få det.
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2011-10-25
Ambroo: Du ska vara jävligt glad att den trillade in, för du var millimetrar ifrån att få handlederna uppskuren.
Puh.
Puh.
+ 1
« Föregående · 1418336 · Nästa »