Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
« Föregående · 2792784 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Söderöver: det mesta går in nu skönt att det händer Timrå! Vi vet ju hur det låtit i boken om tavlor om siffrorna var omvända! Inte slappna av nu bara, kör på!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Nu håller vi ut resten bara.
Defend.
Defend.
Defend.
Bring something on the fucking table.
Defend.
Defend.
Defend.
Bring something on the fucking table.
+ 3
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Kulltorp: Kapanen och Hållander där har vi nog hittat något. Är för att vi splittrar på Dahlen och Kapanen. Någon mer? 😉
+ 3
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Kulltorp: Haha. Har tänkt tanken ett par ggr. Men ekvationen är väl inte helt sanningsenlig.
Det är inte det bästa Brynäs vi möter, det vågar jag erkänna hur partisk man än är.
Det är inte det bästa Brynäs vi möter, det vågar jag erkänna hur partisk man än är.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Kerstin_k: Vi tackar Tommy Sjödin för utdelningen hittills i matchen!
+ 2
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
roger_sundsvall: Da'n såt'en YEEEZZZZZZ Päääjjäärrvvii!!!!!!!🇺🇿🤣😎 In your face!!!!!!
+ 2
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Lätta Brynäs! Ikväll firar vi med Timråiten Tommy Sjödin! 😃🤠😀🤠😃
+ 6
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Erre92: Nu alla i kör. Källgren får inte vara med, Källgren får inte vara med.
+ 5
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Mycket bra passning av Nääkyvä!!!
Han har känsla han!
Gå på mål gubbar!!!!!!!
Vi kör fyra baljor på Persson med! Kom igen!!!!!
Han har känsla han!
Gå på mål gubbar!!!!!!!
Vi kör fyra baljor på Persson med! Kom igen!!!!!
+ 8
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Kul att Lindgren får speltid och att han vågar spela sitt spel. Det kommer säkert komma en käftsmäll här och där. Men dom behöver komma fram och det helst igår, våra egna backar
+ 6
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Jag känner mig fan lite tom. Vad ska man klaga på nu?
Till och med de fåniga mustascherna är borta.
Till och med de fåniga mustascherna är borta.
+ 5
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Hank: Jag tog och bläddrade i Timråboken och fann samma sanning som dig! 👍😉
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Timrå Isstadion: haha inkluderade såklart inte hela hockeysverige där men har hört honom hata på Öskesam, Modo, Timrå osv tidigare så drog några mindre orter över samma kam i mitt utlägg :)
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Bygg självförtroende Valli!
Bra spel av Timrå nu. Rider på vågen!
Hartmann och Lundmark: varsegoda!
Bra spel av Timrå nu. Rider på vågen!
Hartmann och Lundmark: varsegoda!
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Avd psykologiska mål
0-2 4,9 sek kvar av första perioden.
0-3 11 sek in på den andra perioden.
Förvalta detta nu!
0-2 4,9 sek kvar av första perioden.
0-3 11 sek in på den andra perioden.
Förvalta detta nu!
+ 3
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
En bedrift i sig att vinna en tekning och 11 sek senare släppa in en kasse
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Mer slägga från Svensson o fler proppar från 92 o 94. Kör bara kör!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
neutral: men förstår du om Valli och Hartmann (som har fart och kompetens att göra samma sak) skulle sluta åka utsida varje gång med!
Skulle bli spännande!
Skulle bli spännande!
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
{469}: Hahahah. Niklas Gnällstedt. Tomas Kollar upplevs ju som en karismatisk standup komiker i jämförelse.
+ 5
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Bragd-Birger: De senaste två matcherna har vi släppt in fyra snarlika mål med temat: Dålig press/överbelastning i fickan i egen zon, i andra perioden.
Båda målen mot Leksand var identiska där vi överbelastade men inte lyckades vinna puck, och gav därmed bort mycket yta.
Mot Öret i andra perren så tog vi varken puck eller spelare i pressen, och gav därmed bort mycket yta.
Detta är ett systemfel som jag hoppas att vi pratat igenom ordentligt, och att vi inte gör liknande fel idag.
FORZA TIMRÅ
Båda målen mot Leksand var identiska där vi överbelastade men inte lyckades vinna puck, och gav därmed bort mycket yta.
Mot Öret i andra perren så tog vi varken puck eller spelare i pressen, och gav därmed bort mycket yta.
Detta är ett systemfel som jag hoppas att vi pratat igenom ordentligt, och att vi inte gör liknande fel idag.
FORZA TIMRÅ
« Föregående · 2792784 · Nästa »