Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
« Föregående · 2793555 · Nästa » Till forumet
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Rip Kirby: wow, detta såg jag inte komma. Så jävla skönt slut på året!
+ 6
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Blir så förbannad när jag ser reprisen på Brynäs reducering t 2-5 när Pilö blir crosscheckad i nacken så hjälmen flyger när han ligger ner. Det ska ju gör fan vara mer än 2 min och domarn blåser inte öht. Helt sjukt
+ 20
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Kan ingen skriva till TV4 att Edlund kan vi gärna slippa som kommentator till Timrå framöver? Maken till partisk har man knappt hört.
"Domarna*tyckte* Wedin blev inknuffad....???"
"..hjälmen *åker* av på Pilö...???"
Sanslöst!
"Domarna*tyckte* Wedin blev inknuffad....???"
"..hjälmen *åker* av på Pilö...???"
Sanslöst!
+ 13
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
{469}: Vet inte men han va ju i Oskars ett tag o han e från Svenstavik i Bergs kommun!! Kan ju smittat har bara träffat honom några ggr!!😎🇺🇿
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
JonteD: Surt att Örebro vann. De är då fortsatt före oss i tabellen. Vi är nu 6a och Skellefteå 7a
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
roger_sundsvall: måste ju nästan vara dags att utse Juel som förstemålvakt nu
+ 9
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Gavve: Vi möts i finalen Brunassare. Då blir det torsk för er igen 😉
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
JonteD: Haha. En fundering. Vart har den Östersundsbördige Juel fått sina rullande Smålands R ifrån? 😅
+ 3
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Gavve: Tack så mycket. Å våra vägnar får väl vi främst tacka Tommy Sjödin så mycket för boosten inför match. En gång tikare, alltid tikare 😉🤘👏
+ 12
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Zäta75: assisterande coach Juel! Håll mitten! 😁 Gnällstedt var inte så gnällig idag. Skön vinst!
+ 3
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Hälge: Svensson och Juel.
Brynäs hade rätt bra lägen trots allt. Hade Brynäs satt sina lägen så hade matchen kunnat sluta annorlunda.
Brynäs hade rätt bra lägen trots allt. Hade Brynäs satt sina lägen så hade matchen kunnat sluta annorlunda.
+ 2
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
neutral: Vi vinner mot serieledarna borta med Dahlen borta och domarna emot oss. Kan vi fortsätta såhär kan det bära långt i vår
Juel bör stå nästan alla återstående matcher
Juel bör stå nästan alla återstående matcher
+ 6
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Grattis till segern! Vi kom inte upp i nivå idag och ni vinner rättvist.
Hoppas på mindre Timråtroll i vår bok nästa match och att vi kan hålla nivån oavsett hur det går i matchen (ja, jag såg några Brynäsare här inne också).
Hoppas på mindre Timråtroll i vår bok nästa match och att vi kan hålla nivån oavsett hur det går i matchen (ja, jag såg några Brynäsare här inne också).
+ 20
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Tack för god match! I dag var ni det minst dåliga laget (det var ju ingen välspelad match och det tror jag ingen håller med om). Lite för många individuella misstag av Brynäsbackar i dag och det blev lite tufft att komma igen även om vi brukar vara starka i tredje.
Allt gott och ha ett fint nyår Timråiter där ute! Lycka till i framtiden (så länge det inte går ut över Brynäs så klart).
Allt gott och ha ett fint nyår Timråiter där ute! Lycka till i framtiden (så länge det inte går ut över Brynäs så klart).
+ 11
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Jävlar va man är omtumlad efter det här.
Juel är ett monster.
Zebrorna jobbar stenhårt för att frälsa Brynäs, men lyckas bara delvis.
Men.. vi kan inte gå in i en tredjeperiod och försöka spela av 20 minuter. Måste försöka spela framåt också.
Juel är ett monster.
Zebrorna jobbar stenhårt för att frälsa Brynäs, men lyckas bara delvis.
Men.. vi kan inte gå in i en tredjeperiod och försöka spela av 20 minuter. Måste försöka spela framåt också.
+ 15
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Zäta75: Gnällstedt gör en bra efter match intervju i allafall. Inte allt för bitter..
+ 8
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Härligt Walli så jävla rättvist för en krigare 3 poäng 2+1 bara förlänga 2 år till viktigt med tunga stora pjäser 💯💪🇦🇹
+ 11
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Vilken bragdmatch mot bakgrund av en skandaldålig domarinsats som var emot hela matchen
+ 3
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Sanyet: Juel, Svensson, med flera mycket bra👍 Pilö tillbaka betyder bättre fart på backarna. Bra kämpat TIK
+ 13
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Andersson: Skönt att Tommy Sködin får fira med sin moderklubb en dag som denna.
+ 6
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Sanyet: skönt med seger. Men känns ändå illa i magen efter att sett var domarna kan göra under en hel match. Detta är ju inte OK.
+ 4
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
{469}: Rättvis vinst. Blev onödigt nervöst på slutet
Ska bli kul att se Gnällstedt på presskonferensen 😎😃😂
Ska bli kul att se Gnällstedt på presskonferensen 😎😃😂
+ 4
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Villervalla: Da'n såt'en igen YEEEEEZZZZZ Wall-E!!!!!🇺🇿🇺🇿🤣😎
GOTT SLUT O GOTT NYTT ÅR ALLA TREVLIGA TIMRÅITER VI SYNS I BAREN UNDER VÄSTRA STÅ DEN 4/1🎊🎉🍺🇺🇿😎
GOTT SLUT O GOTT NYTT ÅR ALLA TREVLIGA TIMRÅITER VI SYNS I BAREN UNDER VÄSTRA STÅ DEN 4/1🎊🎉🍺🇺🇿😎
+ 4
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Söderöver: Det är tur att vi vinner en sån här match för det är tamefan tv ut genom fönstret-läge. Så satans jävla bortdömda har vi inte varit sedan Färjestad hemma ifjol, den här matchen tog fan priset. Sämsta domarinsatsen på år och dag, FY FAN!
+ 12
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Så jävla rättvist seger men smolk i bägaren då domarna gjorde allt för att Brynäs skulle ha en chans.
Fy faan!!
Fy faan!!
+ 14
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Valli skulle behöva den här inställningen varje match!
Var det inte Hallin som var tvungen att vara förbannad för att få ut sitt bästa på isen?
Var det inte Hallin som var tvungen att vara förbannad för att få ut sitt bästa på isen?
+ 5
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Får gratulera till vinsten, ni gör en bra bortamatch.
Gott nytt år!
Gott nytt år!
+ 21
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
jhnd91: phuu. Jokinen får nog ta laget lite i öronen. Inte ok att försöka spela av en match så här.
+ 1
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
bar mofftak: Fy fan vad vackert att just Walli hängde den mot det här skräplaget.
+ 14
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
bar mofftak: Nu mår jag bra.
Hörni nu ska jag fira med Lagavulin! En stor en ☝️
Hörni nu ska jag fira med Lagavulin! En stor en ☝️
+ 5
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Villervalla: Skönt att städa av nykomlingarna på en vanlig måndag.
+ 12
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Timrås ork tog domarna ur Timrå i andra.
2-5 ser bra ut
Men nu vetifan…
Vi har inte ens försökt komma mot Brynäs mål i tredje så jag tror faktiskt att det här kan vara svårt att ta tre poäng här…
Får vi en i tom kasse så men…
2-5 ser bra ut
Men nu vetifan…
Vi har inte ens försökt komma mot Brynäs mål i tredje så jag tror faktiskt att det här kan vara svårt att ta tre poäng här…
Får vi en i tom kasse så men…
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2024-12-30
Kattgubben: Jo. Mittzon ska vi inte vara i, slå icing eller något.
« Föregående · 2793555 · Nästa »