Grattis till segern! Vi kom inte upp i nivå idag och ni vinner rättvist.
Hoppas på mindre Timråtroll i vår bok nästa match och att vi kan hålla nivån oavsett hur det går i matchen (ja, jag såg några Brynäsare här inne också).
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Hoppas på mindre Timråtroll i vår bok nästa match och att vi kan hålla nivån oavsett hur det går i matchen (ja, jag såg några Brynäsare här inne också).