Under den här säsongen så måste Timrå minst ta över hallen för att bygga om den sen.Hallen som vi har håller inte i längden. Den är ju elitseriens omordernaste arena och vi riskerar att utestängas ur elitserien om vi inte gör något åt problemet.Timrå har inte precis råd att bygga en Kinnarps eller Löfbergs Lila Arena men man måste göra något åt problemet. Alla andra lag har börjat eller har planer att bygga om arenan. Kan inte SCA eller Norrporten gå in med en slant till bygget och i utbyte få namnet, t. ex SCA-hallen. Inte för att det lät något snyggt precis. Men en ny hall ger ett lyft åt laget och publiken. Som i Jönköping eller i Karlstad. Så att man har en arena att vara stolt över, inte behöva skämmas för....
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Inte för att det lät något snyggt precis.
Men en ny hall ger ett lyft åt laget och publiken. Som i Jönköping eller i Karlstad. Så att man har en arena att vara stolt över, inte behöva skämmas för....