Att media helt plötsligt bara ser en spelare på isen, Z.
Kan dom a l d r i g förstå, att det är hela laget som jobbar? Nog för att Z'a var duktig, men inte visade han hela registret igår. Så varför var han den enda som fick en 5:a? Varför vinklade dom storyn så att allt (ja nästan iallafall) handlade om Z'as återkomst? (Dom gjorde samma sak i premiär matchen).
Blir så j-la less, eftersom jag tror att media i detta distrikt kommer hålla honom under sådan uppsikt, att dom glömmer bort att det finns mer ekrar i hjulet.
Så därför säger jag till resten av laget: BRA JOBBAT!!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Kan dom a l d r i g förstå, att det är hela laget som jobbar? Nog för att Z'a var duktig, men inte visade han hela registret igår. Så varför var han den enda som fick en 5:a? Varför vinklade dom storyn så att allt (ja nästan iallafall) handlade om Z'as återkomst? (Dom gjorde samma sak i premiär matchen).
Blir så j-la less, eftersom jag tror att media i detta distrikt kommer hålla honom under sådan uppsikt, att dom glömmer bort att det finns mer ekrar i hjulet.
Så därför säger jag till resten av laget: BRA JOBBAT!!!