nyss hemkommen från issladan kan bara konstatera att gör man inte mål på alla chanser som man skapar så kommer kontringen som ett brev på posten vilket skedde i dag,djurgården hade flytet som krävs för att vinna såna här matcher det är bara att ta nya tag tills nästa säsong grattis djurgården och lycka till mot frölunda
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
på alla chanser som man skapar så kommer kontringen som ett brev på posten vilket skedde i dag,djurgården hade flytet som krävs för att vinna såna här matcher det är bara att ta nya tag tills nästa säsong
grattis djurgården och lycka till mot frölunda