dalmasen,ÖVERASKANDE
« Föregående · 85747 Till forumet
Sv: dalmasen,ÖVERASKANDE
gugge: Leksands trupp med nyförvärven Holm,Lodin
och Pettersson är inte mycket att slänga på majbrasan.
och Pettersson är inte mycket att slänga på majbrasan.
Sv: dalmasen,ÖVERASKANDE
Bo Bly: Håller med. Leksands satsning har varit oväntat blek hittills.
Jag undrar varför?
Jag undrar varför?
« Föregående · 85747
för leksand? han vill va med i klubb som satsar, och mer kommer
det............
forza leksand in me pucken