1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614852 inlägg · 6214 ämnen

Den bistra sanningen...


Den bistra sanningen...
Tanken börjar mer och mer slå mig: Vi kanske inte är bättre än så här...?
Alla vi supportrar kanske lurar oss själva när vi väntar på den s.k. vändningen. Tänk om den aldrig kommer. Vi kanske måste inse att vi är och förblir ett bottenlag i elitserien denna säsong...
Slutspel är nog bara att glömma, just nu har jag oerhört svårt att se hur vi ska kunna undvika de två sista platserna.

Till alla er Timrå-supportrar säger jag bara: Våga se sanningen i vitögat, ljug inte för er själva, då kommer ni bara att bli än mer besviken!

« · 22413
Sv: Silly Season 2026-27
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer