Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
« Föregående · 448763 Till forumet
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
Ikväll vill jag se styrka och kraft o mod och ett j-a annamma!
Vi ska ha med oss 3 pinnar hem ikväll!
Lall On Lall On..
Vi ska ha med oss 3 pinnar hem ikväll!
Lall On Lall On..
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
SMÅLAND: Ja hoppas det.Men det blir fruktansvärt tufft djurgården har varit bra länge nu.Dags att sätta stopp för det ikväll det skulle smaka.Men djurgården kommer att kriga som aldrig förr.Skulle vara gött att byta plats med brynäs ikväll.Jag tippar med hjärtat allt annat är fel 1-3 3:an i öppen kasse.
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
...Hörrni "Gubbar"...
Är det någon som vet om kvällens match visas på webben eller dyligt?
Är det någon som vet om kvällens match visas på webben eller dyligt?
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
pratarn: Nja. Det är väl Webradion, Swehockey, Hockeyligan, Canal+ och SR som gäller ;)
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
18. RYNO, Johan 17. ANDERSSON, Johan 19. SVENSSON, Björn
4th Line 14. LAINE, Mikko 26. WENNERBERG, Mattias
--------------------------------------------------------------------------------
16. HALLIN, Per 12. CARLSSON, Robert 24. NILSSON, Magnus
3rd Line 8. LINDSTRÖM, Sanny 9. KOSKINEN, Kalle
--------------------------------------------------------------------------------
11. NYLANDER, Peter 13. REGIN, Peter 10. SUNDH, Oscar
2nd Line 36. STYF, Pär 30. KOKKO, Petri
--------------------------------------------------------------------------------
27. PÄRSSINEN, Timo 79. WARG, Fredrik 71. HEDSTRÖM, Jonathan
1st Line 6. STRÅLMAN, Anton 21. NISKANEN, Mika
--------------------------------------------------------------------------------
Goalkeepers 35. ASPLUND, Johan
31. BACKLUND, Johan
4th Line 14. LAINE, Mikko 26. WENNERBERG, Mattias
--------------------------------------------------------------------------------
16. HALLIN, Per 12. CARLSSON, Robert 24. NILSSON, Magnus
3rd Line 8. LINDSTRÖM, Sanny 9. KOSKINEN, Kalle
--------------------------------------------------------------------------------
11. NYLANDER, Peter 13. REGIN, Peter 10. SUNDH, Oscar
2nd Line 36. STYF, Pär 30. KOKKO, Petri
--------------------------------------------------------------------------------
27. PÄRSSINEN, Timo 79. WARG, Fredrik 71. HEDSTRÖM, Jonathan
1st Line 6. STRÅLMAN, Anton 21. NISKANEN, Mika
--------------------------------------------------------------------------------
Goalkeepers 35. ASPLUND, Johan
31. BACKLUND, Johan
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
14 forwards anmälda. Kan bero på att Svebba har varit krasslig i veckan. Vore ju lite konstigt att inte ha en backreserv anmäld.
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
Möjlig tabell i kväll:
TIK 74
LHC 68
DIF 67
SkAIK 67
FHC 66
LHF 65
MIK 64
Det kan fortfarande bli nerv...
TIK 74
LHC 68
DIF 67
SkAIK 67
FHC 66
LHF 65
MIK 64
Det kan fortfarande bli nerv...
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
Är det någon som har nån aning om många Timrå supportrar det är på plats i globen, ungefär?
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
Här följer strax elitseriehockey, vilket ljug.................ok äntligen!
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
RocknRolf2: 1-0, det var nog lite väntat, med tanke på matchbilden. Det är alldeles för mycket slarv för att detta ska kunna sluta väl. Skärpning Timrå!
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
Dream Team: Ytterligare ett i baken. Hade TIK-backarna köpt sovplats där eller...?
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
också 2-0. Jaha, det var det. Skit, skit, skit. Får vi in en puck idag?
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
Vi är i kvalserieklass framåt.... 117 mål är näst sämst. Får vi nåt mål framåt idag? tveksamt.
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
Skarin: Våra spelare är i en annan värld. Frågan är, vad tänker de på?
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
Man måste kunna tända laget bättre än såhär. Minus till Kenta och Micke också
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
uhahl: Minst sagt. Och försvarsspelet. Och det som händer framåt, även om det inte händer något.....framåt.
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
fan va ovanligt att dom tappar pucken, haha detta är ju löjligt, fortsätter detta så kan vi ju ge upp innan kvartsfinalen dragit igång
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
Snoop: Om vi nu kommer dit. Vi har elitseriens sämsta offensiv nu
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
RocknRolf2: aa precis, glömde bort de, vi gör ju inga mål så då är det svårt att gå till slutspel :P
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
Nästa säsong måste det in fler avslutare i laget helt klart,som jag ser det är Pärssinen den enda som känns som en måltjuv i dagens Timrå.´
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
AndersN: Kenta kanske är dålig på att träna avslut också? vem vet.
Sv: Djurgården - Timrå IK 2007-02-15
#8 och #31 svarade väl inte för några fin-fina insatser på 2-0 målet.
Men skam den som ger sig. Heja heja!
Men skam den som ger sig. Heja heja!
« Föregående · 448763