Olle: Ja man skulle kunna tro det men det var Pappa Hallin.
Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
« Föregående · 1315475 Till forumet
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Hahl Bundy: "det är skönt att få en puck i huvudet" <--- måste ha yppats av kuben, va?
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Inför matchen i morgon så ska ge grabbarna några tips från några legendarer:
" Om man passar snabbare går puckarna fortare fram till varandra!"
"Det är skönt att få en puck i huvudet."
Sen den som jag verkligen vill ge till grabbarna i laget:
" Grabbar, ni jobbar för dåligt o är alldeles för loja. Får jag se den minsta lojalitet i morgon mot DIF så byter vi ut er direkt!"
" Om man passar snabbare går puckarna fortare fram till varandra!"
"Det är skönt att få en puck i huvudet."
Sen den som jag verkligen vill ge till grabbarna i laget:
" Grabbar, ni jobbar för dåligt o är alldeles för loja. Får jag se den minsta lojalitet i morgon mot DIF så byter vi ut er direkt!"
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Hahl Bundy: Fantastiskt. Vi måste vara det enda elitserielaget med två spelare vars fäder är aktiva spelaragenter. Börje S samt Marcus Högström då, vars far Lennart Högström är agent åt bl a Robin Lindqvist. Något att notera, tänkte jag.
Jag övertog förresten en till synes fräsch Golf -84 från familjen Högström för några år sedan, en bil som dessvärre inte skänkte mig speciellt mycket glädje.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Hahl Bundy: Ännu fler gamla MODOiter i TIK truppen. Kämpa på!
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Knylan: Absolut - vägrar och deppa ner efter en sådan tillställning.
4 puckar på mål - alla in - efter 10min....kommer aldrig hända igen...
Tycker murley - corso - pärsa ser riktigt intressant ut.
4 puckar på mål - alla in - efter 10min....kommer aldrig hända igen...
Tycker murley - corso - pärsa ser riktigt intressant ut.
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Knylan: Tack. Ny dans, ny chans. Som tikare är möjligheten till ny förnedring aldrig långt borta.
Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Tar mitt samhälleliga ansvar.
Vi drar ett streck. Vi går vidare.
« Föregående · 1315475