1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614704 inlägg · 6214 ämnen

Dmitri Starostenko #24


Sv: Dmitri Starostenko #24
El Maco: Ja nog blir man lite brydd i hur Sundsvall resonerar angående Marcus Sjöberg. Näe Nubben låt karln få vara med i Timrå. Kan vara bra att ha i en fjärdekedja, typ som Henke. Boxplayspecialist.

Sv: Dmitri Starostenko #24

Dammar av en något gammal tråd. Men jag måste puffa för dels en mycket bra hockeybilaga från Dagbladet men också rekommendera intervjun som tidningen gjort med Dimman. Kul att man sökt rätt på honom och lyssnat hur det är med killen.


Sv: Dmitri Starostenko #24
250kg kärlek: Var det idag som Dagbladet hade sin hockeybilaga?

Sv: Dmitri Starostenko #24
Dream Team: Stämmer. Riktigt, riktigt bra. I år igen.

Sv: Dmitri Starostenko #24
Konstigt trådnamn,
Dmitri hade ju nummer 23.

« · 275908
Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.