Domarnivån
« Föregående · 825693 Till forumet
Sv: Domarnivån
Talangscouten: Kanske det väger in lite att Sanny daskade klubban sin i isen när han skrek mot domaren
Sv: Domarnivån
actionleif: "Kanske det väger in lite att Sanny daskade klubban sin i isen när han skrek mot domaren".
Exakt. Så var det.
Exakt. Så var det.
Sv: Domarnivån
Skarin: Löjligt man måste väl få slå klubban i isen?
Det vore värre om han hade kört upp klubbspetsen under näsan på honom, men desto roligare!
Det vore värre om han hade kört upp klubbspetsen under näsan på honom, men desto roligare!
Sv: Domarnivån
Åke the Myth: Det är mkt som är löjligt när det gäller zebrorna. Men regeln om att man inte får slå klubben i isen på ett provocerande sätt är ju ganska självklar. Det där är ju oxå en bedömningsfråga för domherrarna.
Sv: Domarnivån
Skarin:
Ni ska veta att det kommer 2 st domare från staden Gävle, och Tik
har ett rent h-vete med dessa två. Tyvärr så är det bara så!!
Ni ska veta att det kommer 2 st domare från staden Gävle, och Tik
har ett rent h-vete med dessa två. Tyvärr så är det bara så!!
Sv: Domarnivån
Taurus: Jag vet inte var du fått gävledomare ifrån tills ikväll men dessa dömmer ikväll enligt hockeyligan....
HD Brent Reiber, Schweiz
LM Åke Andersson Husum
LM Erik Åström, Umeå
Det känns tryggt.....hmmn....not....
HD Brent Reiber, Schweiz
LM Åke Andersson Husum
LM Erik Åström, Umeå
Det känns tryggt.....hmmn....not....
« Föregående · 825693
Sanny:
"Jag upplever att en domare och en lagkapten måste ha bättre kommunikation, jag påpekade bara att de var en man mer på isen, inga svordomar eller något dumt, förklarar Sanny"