Efterlyser TIK08
« Föregående · 847974 Till forumet
Sv: Efterlyser TIK08
Funky Fred: Ringer också runt till Olearys men de verkar köra fotbollsfjantande överallt.
Någon 08:a med box som vill öppna sitt hem?
Någon 08:a med box som vill öppna sitt hem?
Sv: Efterlyser TIK08
LingaN: TIK08 hittar inte heller någon restaurang som visar matchen. Men jakt pågår.
Sv: Efterlyser TIK08
El Maco: Just det... självaste El Maco är ju Web-redaktör, chefsreseledare samt admin på TIK08's hemsida. :)
Sv: Efterlyser TIK08
El Maco: I Knivsta visas matchen. 30 min pendel från stan. På lördag bjuds det dessutom samma match i HDTV (om nu Comhem får fingrarna ur och sänder min box enligt den tidsplan de lovat.) 0709825716
Sv: Efterlyser TIK08
Funky Fred: www.canaldigital.se/templates/kioskfront____2209.aspx
där kan du beställa matchen å se den på datorn el om du kopplat den till tv är de ju ännu bättre!
där kan du beställa matchen å se den på datorn el om du kopplat den till tv är de ju ännu bättre!
Sv: Efterlyser TIK08
aweTimrå: canalplus.se funkar också, jag har använt den tjänsten vid ett flertal tillfällen. Kvalitén är inte super men helt okej.
Länkar:
http://webtv.canalplus.se
http://webtv.canalplus.se
Sv: Efterlyser TIK08
För den som vill se matchen med TIK:are ikväll - kom till Stockholm Sports Café på Sveavägen 55
Sv: Efterlyser TIK08
El Maco: Bra att du förklarade...
Det finns ju så många Stockholm Sports Café runtomkring vårt avlånga land.
Forza MoDo!!!
Det finns ju så många Stockholm Sports Café runtomkring vårt avlånga land.
Forza MoDo!!!
« Föregående · 847974
Är det någon som vet om det finns möjlighet för Stockholmsboende att se TIK ikväll? Var? O'Learys verkar satsa på CL-fotboll för hela slanten.