Citat Sporten, TV4: "Det var en bra match mellan sveriges fn. två bästa lag"... Hm...kolla in tabellen, djävla TV-aper!! Det finns kanske en anledning till att timrå ligger 3p för frö...att man för närvarande är bättre...inte lätt för norrländska lag att få "credits" av alla dessa media-mongon...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Hm...kolla in tabellen, djävla TV-aper!!
Det finns kanske en anledning till att timrå ligger 3p för frö...att man för närvarande är bättre...inte lätt för norrländska lag att få "credits" av alla dessa media-mongon...