Fagemo
« Föregående · 82126 Till forumet
Sv: Fagemo
Marodören: Det enda som händer är att Nike89 far med osanning i Luleås GB, om vårt spelarbetyg till Fagemo, denna säsong. En enda gång (av 200 inlägg om Fagemo) har yttrats att Fagemo inte höll elitserieklass. Det inlägget är skrivet 2001-12-01, men det kan visa på hur känsliga vi supportrar är, för vad som skrivs.
Nubbens ord häromdagen överanalyserades, jag tolkade det snarare som om klubben vill satsa 2-3 mille extra, inför nästa säsong. Men det enda som är av betydelse, är själva resultatet på isen. Eftersom målet 2001-2002 var slutspel, så räknar jag med att den målsättningen finns kvar för 2002-2003.
Nubbens ord häromdagen överanalyserades, jag tolkade det snarare som om klubben vill satsa 2-3 mille extra, inför nästa säsong. Men det enda som är av betydelse, är själva resultatet på isen. Eftersom målet 2001-2002 var slutspel, så räknar jag med att den målsättningen finns kvar för 2002-2003.
Sv: Fagemo
Tänkte höra ifall det är nån som har bilderna på willys stripp i bofors?? Eller länkar till dom.
Jag tänkte skriv ut dom och ta med på supporterfesten så att alla tikfans får ta del av dom.
skicka bilderna eller länken till [email protected]
Jag tänkte skriv ut dom och ta med på supporterfesten så att alla tikfans får ta del av dom.
skicka bilderna eller länken till [email protected]
« Föregående · 82126
Kanske det finns lite hopp ändå ??