Är det fortfarande någon som saknar Fagemo??
Fagemo
« Föregående · 124833 Till forumet
Sv: Fagemo
Kärran: Visst kommer man närmare en förlust ju fler vinstmatcher man radar upp. Det behöver man inte vara ett geni för att förstå att så är det. Visst är självförtroendet på topp i Timrå!!!
Det är ju oxå så att det är framförallt hemma matcherna som skall vinnas, så en förlust i Globen på tisdag är ingen katastrof, självförtroendet kommer fortfarande vara på topp i de röd/vita krigarna. Själv så tror jag på en målsnål match som går till förlängning. Djurgården - Timrå 2-3 (efter straffar)
TIK-POWER
Det är ju oxå så att det är framförallt hemma matcherna som skall vinnas, så en förlust i Globen på tisdag är ingen katastrof, självförtroendet kommer fortfarande vara på topp i de röd/vita krigarna. Själv så tror jag på en målsnål match som går till förlängning. Djurgården - Timrå 2-3 (efter straffar)
TIK-POWER
Sv: Fagemo
Lulekickan: Fagemo har verkligen sett stark ut på försäsongen och 2+1 är ju en bra början på denna säsongen. Men han får se upp... vi har fått en mycket oväntad poänggörare i Timrå... Kimmo Kapanen. Han har inte varit lika stark som Fagemo då han "bara" kommit upp i 0+2 men vi räknar med att han gör ytterligare 40 assists under säsongen ;-).
Sv: Fagemo
Dream Team: ???. Förstår dig inte riktigt, tycker redan att Timrå gett alla de svar att de ej är så dåliga som all expertis tippade.
Det var årets stryklag i ES. 3 matcher har gått och spelmässigt så är det väl endast en period mot Färjestad som vi var utspelad (vilket många andra lag oxå kommer att vara). Jag syftar inte på att TIK vunnit sina matcher utan tittar på, var de totalt underlägsna SSK... nej, mot MoDo.... nej, mot FBK.... tja första perioden då men inte sett till hela matchen
Det var årets stryklag i ES. 3 matcher har gått och spelmässigt så är det väl endast en period mot Färjestad som vi var utspelad (vilket många andra lag oxå kommer att vara). Jag syftar inte på att TIK vunnit sina matcher utan tittar på, var de totalt underlägsna SSK... nej, mot MoDo.... nej, mot FBK.... tja första perioden då men inte sett till hela matchen
Sv: Fagemo
Amb-41: Visst, Timrå har bevisat att man är bättre än ifjol, men kom ihåg att det är en lång serie som slutar först i februari. Laget kommer inte ett kunna hålla samma höga nivå genom hela säsongen, och det ska bli intressant att se hur man agerar när det går lite tyngre - hur klarar sig laget om det blir skador på viktiga spelare?
Jag ser säsongen som bara är i sin linda fortfarande som ett frågetecken som bara har rätats ut litegrann efter tre omgångar. Kom ihåg att AIK också stoltserade med full pott efter tre matcher, nu torskar man mot Nyköping i allsvenskan...
Fast ingen skulle bli lyckligare än jag om TIK skulle bli ett slutspelslag.
Timrå IK - ett lag för framtiden...
Jag ser säsongen som bara är i sin linda fortfarande som ett frågetecken som bara har rätats ut litegrann efter tre omgångar. Kom ihåg att AIK också stoltserade med full pott efter tre matcher, nu torskar man mot Nyköping i allsvenskan...
Fast ingen skulle bli lyckligare än jag om TIK skulle bli ett slutspelslag.
Timrå IK - ett lag för framtiden...
Sv: Fagemo
Dream Team: Jodu... Varför skulle inte laget orka hålla samma höga nivå hela säsongen????????? Varför skulle TIK inte kunna det och de andra lagen kan det???????? Tror nog att försäsongsträningen var bra mycket bättre i år än i fjol då de inte orkade igenom 3 perioder. Sedan så alla dina argument gäller ju alla lag... eller hur?? Upp med hakan och blicka frammåt än oroa dig i onödan. Vi är inte det stryklag som alla experter trodde om oss
TIK-POWER
TIK-POWER
Sv: Fagemo
Amb-41: Angående konstant spelnivå en hel säsong: Jo, därför att inget lag tidigare, (förutom Färjestad ifjol) har klarat av det under en hel säsong. Det går alltid upp och ner beroende på hur tufft spelschema man har, skador m.m. Detta gäller alla lag.
Visst är jag optimist och Timrå är absolut inget stryklag, men kom för allt i världen inte och prata om slutspel redan nu, den pressen förtjänar inte klubben, låt oss segla med i vinddraget och fortsätta förvåna alla sk. experter ett tag till. Just nu ser det jävligt bra ut, men låt oss vänta tio matcher till, då kan vi börja dra växlar av hur tabellen ser ut...
Timrå IK - i med och motgång...
Visst är jag optimist och Timrå är absolut inget stryklag, men kom för allt i världen inte och prata om slutspel redan nu, den pressen förtjänar inte klubben, låt oss segla med i vinddraget och fortsätta förvåna alla sk. experter ett tag till. Just nu ser det jävligt bra ut, men låt oss vänta tio matcher till, då kan vi börja dra växlar av hur tabellen ser ut...
Timrå IK - i med och motgång...
« Föregående · 124833