1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 124874

Sv: Fagemo
Kärran: Visst kommer man närmare en förlust ju fler vinstmatcher man radar upp. Det behöver man inte vara ett geni för att förstå att så är det. Visst är självförtroendet på topp i Timrå!!!

Det är ju oxå så att det är framförallt hemma matcherna som skall vinnas, så en förlust i Globen på tisdag är ingen katastrof, självförtroendet kommer fortfarande vara på topp i de röd/vita krigarna. Själv så tror jag på en målsnål match som går till förlängning. Djurgården - Timrå 2-3 (efter straffar)

TIK-POWER

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.