Ja, vad säger vi? Färjestad är tunga, men är inne i en riktigt svag trend just nu. Fyra raka torskar, fem torskar på de sex senaste där de endast lyckas knipa en uddamålsvinst mot seriens rejäla sänke Brynäs.
Vi har lyckats stävja FBK bra den här säsongen, trots det har vi fortfarande inte lyckats vinna mot dem. Ytterligare ett kryss hade gjort åtminstone mig tillfreds.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Vi har lyckats stävja FBK bra den här säsongen, trots det har vi fortfarande inte lyckats vinna mot dem. Ytterligare ett kryss hade gjort åtminstone mig tillfreds.