Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
« Föregående · 2814959 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Bragd-Birger: inte mycket thinking CAP på där . Går inte med ord å beskriva hur bedrövligt dålig dom är nu.
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Zäta75: Tittar in fram och tillbaka i HS. Det går emot nu. Kan inte se matchen, psyket orkar inte.
Vi kämpar på kamrater!! ❤️
Vi kämpar på kamrater!! ❤️
+ 4
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Hur kan alla högavlönade vara kassa i match efter match samtidigt?
+ 4
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
FH - avdammad: Jokinen bara måste ha gett direktiv om att det bara ska komma skott från vissa spelare. Vårt PP ser så skitnödigt ut, man får ett bra läge för skott centralt mellan cirklarna men vänder upp och söker Dahlén på blå. Snacka om lättläst PP.
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
The great one: Jag är på allvar riktigt orolig. Trodde aldrig i min vildaste fanatsi för nån vecka sen att vi skulle tappa vår topp 6 plats. Men aja. Ännu en vaskad säsong med hemvändarna.
Kör en tombola med kedjorna nu. För det kan omöjligt bli sämre.
Kör en tombola med kedjorna nu. För det kan omöjligt bli sämre.
+ 4
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Det är så jävla irriterande att då vi vinner vinner vi med 5 mål men sen kan vi vara helt okapabla att göra ens ett skitmål i flera matcher i rad.
Kan va vara lite jävla jämna eller? Och framförallt, kan vi låta bli att bli nollade hela jävla tiden?
Kan va vara lite jävla jämna eller? Och framförallt, kan vi låta bli att bli nollade hela jävla tiden?
+ 2
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Rico01: Jag är förbannad. Vi är sämst nu. Skulle få stryk av Bofors mfl
Ger nästan upp säsongen. Gråten är nära
Ger nästan upp säsongen. Gråten är nära
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Vi har lägen säger herr 54 , ja de är möjligt men ingen avslutarkompetens
+ 2
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Fy faan vilket patetiskt PP........in med Lundmark o Eriksson. Förstakedjorna suger.
+ 3
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Villervalla: jo men man kan svara… man vara tuffare, man kan skapa irritation vid avblåsningarna, skifta fokus och få saker att hända när man inte hänger på i spelet…
EXAKT SOM FBK GÖR NU!
riktigt bra! Dom ger varandra energi och äger sin is!
FBK går i periodvila med energi och lagspirit delux medan vi ligger under, torskar dueller, skjuter som nallebjörnar, uppträder lite mysigt proffsigt…
Vinnarskallar. Lagspelare. Nja… det behöver vaknas upp lite!
EXAKT SOM FBK GÖR NU!
riktigt bra! Dom ger varandra energi och äger sin is!
FBK går i periodvila med energi och lagspirit delux medan vi ligger under, torskar dueller, skjuter som nallebjörnar, uppträder lite mysigt proffsigt…
Vinnarskallar. Lagspelare. Nja… det behöver vaknas upp lite!
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
roger_sundsvall: Det är inte bara Timrå som är mållös, även jag är det.
+ 6
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
vonDöbeln: Har så sjukt svårt att tro att det var det här Jokinen sa under time outen.
"Kladda med pucken, sök svåra passningar och ta inte avslut"
Fan är problemet egentligen?! Hockeyns jävla ABC i powerplay måste väl vara att få en förflyttning på målvakt och ta skott?
"Kladda med pucken, sök svåra passningar och ta inte avslut"
Fan är problemet egentligen?! Hockeyns jävla ABC i powerplay måste väl vara att få en förflyttning på målvakt och ta skott?
+ 4
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Helt otroligt hur vi kan gå från ligans formstarkaste lag till detta…
+ 4
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Haha så jävla iskalla dom är. Ska läggas snygga flipmackor till förbannelse
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Per HApps: FEL!!! HELA LAGET HAR POÄNGTORKA INTE BARA EN SPELARE... TYVÄRR.
+ 3
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Zäta75: som det känns just nu skulle vi kunna spela hela tredje perioden i fem mot tre utan att göra mål
+ 2
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Bragd-Birger: Jahopp. Här hade vi världens chans att alltsp göra ett mål och ta med oss ett fortsatt 5-3 spel i 3:e? Parodi.
+ 2
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Per HApps: Ne Dahlén är bäst och kommer göra 4 mål i 3e perioden för det säger alla och då är det sant .
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Per HApps: Inte bara han va? 😂 Synd att alla våra spelare synkar sina mållösa cykler.
+ 4
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Synct: Kapanen har utgått.
Timrå är…. ja jag vet inte… bland det sämsta man sett?
Timrå är…. ja jag vet inte… bland det sämsta man sett?
+ 5
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
roger_sundsvall: kan inte göra mål 5 mot 3. Kom i igen nu 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Jag är förbannad. Vi är sämst nu. Skulle få stryk av Bofors mfl
Jag är förbannad. Vi är sämst nu. Skulle få stryk av Bofors mfl
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Hur är det möjligt att knappt komma till avslut i 5 mot 3?
Skärpning för i helvete
Skärpning för i helvete
+ 2
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Nougath: nu är det billiga utvisningar vi får med oss. Kapitaliserar man inte på det här nu så är vi totalt rökta.
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Nougath: Domarna har hittat pipan! Synd att vi inte kan göra mål
+ 1
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
BlackBay: Sedan Timrå IK gick upp i Elitserien år 2000 har vi mött Färjestad totalt 81 ggr. Timrå har vunnit 26 matcher, Färjestad mer än det dubbla, 53.
Sv: Färjestad BK - Timrå IK 2025-01-30
Karlsson74: Sen har vi ju, handen på hjärtat, inte ett lag för toppen. Vem annan än Hållander skulle ta en plats i en toppkedja i FBK?
Kul med 5 mot 3. Trodde att det var fysiskt omöjligt att Färjestad kunde åka på sånt.
Kul med 5 mot 3. Trodde att det var fysiskt omöjligt att Färjestad kunde åka på sånt.
+ 2
« Föregående · 2814959 · Nästa »