Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
« Föregående · 601606 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rödovithockeydy: Kalle K, fantastiskt. Tur att han hade öppet mål...
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
actionleif:
Vi ger aldrig upp
Hallin skulle ju göra två? då blir det iaf oavgjort
Vi ger aldrig upp
Hallin skulle ju göra två? då blir det iaf oavgjort
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rupert: Fan vad jag hatar Jönsson...kunde han inte varit skadad en match till???
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Satan! Nu är det fan kört. Ingmar Bergman klev just ver trökeln och inn i rummet. Svarta demoner omger mig nu.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
RocknRolf2: Då var det klippt. Vi hade chansen i första.. tog den inte.. tåget gick.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
RocknRolf2: HV lär väl göra ett tokryck i tredje perioden så som de gjorde uppe hos oss..
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
JD: Och HV har vänt 0-2 mot mooodooo, står det sig har vi iaf dom efter oss!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Ok! Nu kör vi på av bara fan, annars kommer nog Ingmar Bergman med sina demoner i natt.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Kerstin_k: när han blev utvisad tacklade han prästberg,flög iväg som en vante,han har snart ställt in siktet,både med skott,tacklingar.stor is brukar dom säga.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rödovithockeydy: Tror kanske inte Leksand är det lättaste motståndet f.n. Hänger mycket på hur det går för dom i morrn mot SSK. Vinner de där blir de nog inte goa och tas med på torsdag....får lite blodsmak då!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Dream Team: Nå´n påstod här att det var en sk "bra" utvisning...vet inte om det stämmer..?
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Kerstin_k: 1-2 underläge inför tredje borta mot FBK är tungt men långt ifrån omöjligt!
KOM IGEN TIMRÅ!!
KOM IGEN TIMRÅ!!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rupert: Ja, varför inte?
Hoppas bara att dom vänder detta och lyckas få med sig poäng där ifrån.
Har det pratats något om hur Sloan har spelat?
Hoppas bara att dom vänder detta och lyckas få med sig poäng där ifrån.
Har det pratats något om hur Sloan har spelat?
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rupert: Precis, och för att ta revansch på sig själv då han satt utvisad vid 1-2-målet.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rödovithockeydy: Äh...han gör två i mitten av tredje...låter sen Sloan göra sista i öppen bur som en snygg gest...
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
geggelundin:
Ja.. tänk två mål av Hallin i sista minutenså blir det 2-3..
*drömmer lite
Ja.. tänk två mål av Hallin i sista minutenså blir det 2-3..
*drömmer lite
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rödovithockeydy: Utvisning.. detta blir tors.. nu vänder det ..kommer ta 10 raka förluster.. timrå ångesten kommer tillbaka
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rödovithockeydy: Ja.. ett hattrick av Hallin skulle smaka kronfågel det..
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
RocknRolf2: Förhoppningsvis. När han började diskuteras så måste jag säga att jag var lite rädd för att han skulle vara en som tar utvisningar i helt fel lägen..
« Föregående · 601606 · Nästa »