Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
« Föregående · 601606 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rupert: Vi är TIMRÅ å Vi ger aldrig Upp Vi är TIMRÅ å Vi ger aldrig Upp Vi är TIMRÅ å Vi ger aldrig Upp Vi är TIMRÅ å Vi ger aldrig Upp
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Rooster23: Funderade precis om du hunnit gå =) .. manderville som lyckades låsa Hento tydligen .. karl är inblandad i allt
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Rooster23: Fast jag kanske skulle stänga av den så det blir mål igen...?
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Rooster23: Man kan ju alltid testa =) .. Hamr kliver av linkandes.. bra .. försvaga bara
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
actionleif: PP igen nu sitter kvitteringen!!! de orkade inte hänga på Blake!!!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Rooster23: Power-play igen, och vi har ju lyckats riktigt bra i den spelformen ikväll. Ja, förutom ett mål, då..
Kämpa Timrå!!
Kämpa Timrå!!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Dream Team: För helvete... kom igen nu grabbar.. nu ska puckhelvetet in! :D
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
NÅGON: Hur går det för Blake Sloan??? Har varit på föräldramöte så jag har kommit in imatchen nu först..
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Kan man inte Sätta ett gummiband i ryggen på Oksa så han inte kommer så långt ut ??
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Ann: Sloan, Kryckan, Mandy o Hallin får bra betyg precis från radiopratarn..
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Ann:
Oj, ja han gjorde en rolig räddning :)
har inte hört så mycket av matchen så jag vetinte..
Oj, ja han gjorde en rolig räddning :)
har inte hört så mycket av matchen så jag vetinte..
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Dream Team: "gör färjestad 4-2 så är det klart, gör timrå 3-3 kan det gå hur som helst"
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
actionleif: Oki....tack...Kul att han får göra och vara med om en bra match som jag tycker det låter som det är ??
RÖDOVIT...Aha.....då är jag med:)
RÖDOVIT...Aha.....då är jag med:)
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Brollan: kom igen nu .. ta ut målvakten och ta in en extrapuck...
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
actionleif:
tryck in pucken så man kan kolla på hockeykväll iaf.. :D
tryck in pucken så man kan kolla på hockeykväll iaf.. :D
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
bucken: J-la kyckling Walin....han kulle åka till Hollywood istället för Karlstad när han inte platsade i NHL.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Nej nu får timrå skärpa sig! Gissar på att Timrå ta ut målvakten och kvitterar till 3-3 också tar Timrå ut målvakten i förlägningen och gör mål där med ;) FORZA TIMRÅ
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
MB:
jaa.. men lite tid kvar sen att ta ut målvakten på sen iaf..
jaa.. men lite tid kvar sen att ta ut målvakten på sen iaf..
« Föregående · 601606 · Nästa »