Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
« Föregående · 601725 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Skit också, nu glömmer vi detta och laddar för att krossa Leksand på torsdag och Skansen i fjollträsk på lördag.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Jesse P: uddamåls förlust borta mot färjestad det kan vi leva med dom har stått upp bra verkar det som. leksand hemma på torsdag det blir nåt att bita i.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Brollan: Jäklar vad synd att vi inte kunde vinna denna gång. Fast det är ju ett lag som man inte behöver skämmas över att ha förlorat mot. Få se hur det går på torsdag, hoppas att det blir vinst då. Nej nu ska jag sova, god natt alla.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
RocknRolf2: Han är en av sveriges bästa hockeyspelare... avundsjuk? :D
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
perra: Faan vad synd.......
men det är ju bara å komma igen på torsdag mot Leksand, å framför allt dänga Djurgården på Lördag.....
Vi älskar timrå.....
men det är ju bara å komma igen på torsdag mot Leksand, å framför allt dänga Djurgården på Lördag.....
Vi älskar timrå.....
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Metal Guru: Bra match iaf av TIK! Nya tag mot Leksand på torsdag!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
jävla helvete. Hata Jörgen Jönsson, hoppas vi aldrig mer få se han i landslaget (där han spelat på tok för mycket)
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
MB:
jaa.. men lite tid kvar sen att ta ut målvakten på sen iaf..
jaa.. men lite tid kvar sen att ta ut målvakten på sen iaf..
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Nej nu får timrå skärpa sig! Gissar på att Timrå ta ut målvakten och kvitterar till 3-3 också tar Timrå ut målvakten i förlägningen och gör mål där med ;) FORZA TIMRÅ
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
bucken: J-la kyckling Walin....han kulle åka till Hollywood istället för Karlstad när han inte platsade i NHL.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
actionleif:
tryck in pucken så man kan kolla på hockeykväll iaf.. :D
tryck in pucken så man kan kolla på hockeykväll iaf.. :D
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Brollan: kom igen nu .. ta ut målvakten och ta in en extrapuck...
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
actionleif: Oki....tack...Kul att han får göra och vara med om en bra match som jag tycker det låter som det är ??
RÖDOVIT...Aha.....då är jag med:)
RÖDOVIT...Aha.....då är jag med:)
« Föregående · 601725 · Nästa »