Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
« Föregående · 601442 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
actionleif: Så skulle du aldrig ha gjort, inte ens i supporterderbyt, eller hur...
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Jesse P:
varför ingen text?
Hur har matchen hörts och hört nått om sloan?
varför ingen text?
Hur har matchen hörts och hört nått om sloan?
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Tyvärr står det 0-0 efter en såpass bra period i LLA.
Färjestad kommer få sig en utskällning och kommer tugga på bra i andra. Då hade det varit bra att ha haft en ledning i ryggen.
Blir mycket tufft detta vetta!
Färjestad kommer få sig en utskällning och kommer tugga på bra i andra. Då hade det varit bra att ha haft en ledning i ryggen.
Blir mycket tufft detta vetta!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Jesse P: Oksa är två perioder från att bli historisk! Fast det är som att svära i kyrkan att skriva så, nu lär han väl läcka som ett såll i andra...
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rupert:
Men TIK mäktade bara med 3 skott på mål i denna period, även om dom var med spelmässigt
Men TIK mäktade bara med 3 skott på mål i denna period, även om dom var med spelmässigt
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
JimmyH: Ohh, hoppas att FBK inte förbättrar sin skottstatestik nämnvärt i andra. Timrå däremot får gärna hänga ett eller ett par mål.
Jag har inte lyssnat på webradion nått. Hur låter det som om matchen har varit ni som lyssnat? Har Timrå varit det bättre laget eller är det jämt mellan dem?
Kämpa Timrå, mot 3 nya poäng!
Jag har inte lyssnat på webradion nått. Hur låter det som om matchen har varit ni som lyssnat? Har Timrå varit det bättre laget eller är det jämt mellan dem?
Kämpa Timrå, mot 3 nya poäng!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Kerstin_k: Timrå verkar vara hetare och har vunnit de flesta av närkamperna. Ett stolpskott har TIK haft också. Så skott statistken ljuger nog inte den här gången.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Ser det nu, sorry. då borde å andra sidan FBK skämmas som har spelat mer PP än oss,,,
Skjut mer på Oksa,, det räknas ju inte som om han skulle hålla nollan om han får så lite skott på sig ;-)
Jag är en av dom på försäsongen som neggade oksa, han har fortfarande lite att göra med livsfarliga returer som går rätt ut men måste säga att i det stora hela så ser det bättre ut,,,Keep up the good work Mika...
Skjut mer på Oksa,, det räknas ju inte som om han skulle hålla nollan om han får så lite skott på sig ;-)
Jag är en av dom på försäsongen som neggade oksa, han har fortfarande lite att göra med livsfarliga returer som går rätt ut men måste säga att i det stora hela så ser det bättre ut,,,Keep up the good work Mika...
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
TIKbiff:
nää, han måste ju minst ha 30 skott på sig för att det ska räknas som nolla ;-)
nää, han måste ju minst ha 30 skott på sig för att det ska räknas som nolla ;-)
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
rödovithockeydy:
Tänk vad folk kunde bli glada för att Oksa och nolla nämns i samma mening!!!!
Det är ju en riktig fest!
Tänk vad folk kunde bli glada för att Oksa och nolla nämns i samma mening!!!!
Det är ju en riktig fest!
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
halv målvaktstavla tyvärr. Men men, nollan i över 150 min är grymt
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
RocknRolf2:
Kändes det skönt att få in orden "halv målvaktstavla" där?
Är väl övriga 5 som skall skämmas som släpper till med en mer på banan.
Kändes det skönt att få in orden "halv målvaktstavla" där?
Är väl övriga 5 som skall skämmas som släpper till med en mer på banan.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
största prioritet är väl att förbättra målskyttet nu. Defensiven funkar ju klanderfritt
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Hur många Shorthanded har TIK släppt in mot FBK i modern tid, 272 st?
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Frella: Kom ihåg att Färjestad skulle tillhöra topp 10 i NHL i boxplay också...
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
fan också. Sämre spel nu. Vi skulle haft ett mål med oss från första
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
Lugna puckar. Jönsson bryter lårbenshalsen innan slutet av andra och deras offensiv mattas av.
Sv: Färjestad – Timrå IK 2005-10-24
actionleif: Förjävligt.. fan att vi ska släppa in då vi ska göra mål.
« Föregående · 601442 · Nästa »