Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
« Föregående · 660448 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Åh fy fan, vad fruktansvärt skönt! 4 mål! När hände det senast? Modo borta 4-4?
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Underbart härligt! Årets härligaste webbradiovinst!! Nu har vi fått vind i seglen igen. Med våra nyförvärv i bakfickan så tror jag på slutspel! :D
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Hurraaaaa!!!
Vilka sköna otippade suveräna 3 pinnar!!!!
Nu ska jag bli fuller som en druller och fira!!!
Grattis TIMRÅ IK - Grattis till oss!
Vilka sköna otippade suveräna 3 pinnar!!!!
Nu ska jag bli fuller som en druller och fira!!!
Grattis TIMRÅ IK - Grattis till oss!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Härlig att jag grep in och vände trenden. Slutspel her we come.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
UNDERBART..... jag blir rörd till tårar! Det här behövde vi vekligen. Och bättre kommer det att bli...
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Åhua vad skönt! Bättre än så här blir det inte på en lördag! Härligt Timrå! 4 mål också! Yeah, gud vad ölen kommer smaka ikväll!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
arf: Fy faaaan, va helt jävla underbart!!!! Jag är så oerhört lycklig!!!!!
Älska Timrå IK!!!! Jörgen Pellejönsson kan dra åt helvete!!!
Älska Timrå IK!!!! Jörgen Pellejönsson kan dra åt helvete!!!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Det här satt ruggigt fint!! Nu är hela helgen räddad! Tack för en grym insats idag.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Det enda som kan förstöra den här dagen är att få se massa söndersnusade FBK:are gratulera oss. Håll er på er kant!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
JD: Bra gjort! Har kämpaglöden blossat upp igen? Om så är så måste vi se till att hålla den vid liv länge, länge!
Underbart att få mala ner FBK. Nu går jag och brygger kaffe och tar en sedercognac. Skål, tamejfan!!
Underbart att få mala ner FBK. Nu går jag och brygger kaffe och tar en sedercognac. Skål, tamejfan!!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Vad händer? 4-1 i Karlstad! Är det möjligt?! Svoboda 97%-ig och Timrå gör fyra mål på 20 skott.
Halleluja!
Halleluja!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Nu kör vi över HV på måndag oxå av bara farten, Jantunen ska ju vara med, hur är det med Rosa???
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Bo Bly: Känns som att han gjorde sin bästa match idag va? :-)
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
LennartA: Ja, man kanske skulle hälsa på Herr Grönstedt ikväll. =)
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Kerstin_k: Knappt man tror det är sant, kommetatorn nämner Timrås effektivitet som matchavgörande. Nyp mig i armen!
Underbar seger detta! Nu följer säsongens förmodligen viktigaste vecka, med matcher mot de lag som ligger både över och uinder oss i tabellen. Vad passar bättre än att komma från två raka segrar, plus att laget får ett välkommet tillskott av två producerade forwards. Hockey är härligt!
Vi är Timrå och vi ger ALDRIG upp!!
Underbar seger detta! Nu följer säsongens förmodligen viktigaste vecka, med matcher mot de lag som ligger både över och uinder oss i tabellen. Vad passar bättre än att komma från två raka segrar, plus att laget får ett välkommet tillskott av två producerade forwards. Hockey är härligt!
Vi är Timrå och vi ger ALDRIG upp!!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Ja vad säger man Grattis till segern då nog för att de svider men va faan.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2006-01-21
Happyer: Givetvis, minnet sviktar i den ofattbart oväntade segerns brus. DIF-matchen minns jag mest som en förlust eftersom jag var så less på att man aldrig kunde slutföra matcher med en stabil ledning.
« Föregående · 660448 · Nästa »