Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
« Föregående · 1296239 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
men är de någon som bara kan åka ner och slå sönder hela karlstad
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
På webradion låter det som att det är Pikkarainen som borde ha en utvisning typ...
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Har ni uppmärksammat detta?
Enligt hockeyligans live-rapport: Timrås Per Hallin har utgått pga en fotskada.
Nu ska den fan sitta för övrigt!!!
Enligt hockeyligans live-rapport: Timrås Per Hallin har utgått pga en fotskada.
Nu ska den fan sitta för övrigt!!!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Jokela: mannen som kombinerar det bästa av Lehtonen och Caslava.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
hahaha, Perras kommentar "ja han filma, han nicka sönder hjälmen"
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
73Sjöbba: Han är sämst match efter match,men han verkar ju omtyckt av stordelen av expertisen här inne.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Smokey: Snart börjar det kännas rikitgt dåligt med "bara" två mål i frilägena. Hur många har vi haft, 5-6?
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
diggar att kommentatorn på C+ utbrister "bra" när FBK får iväg ett direktskott mot mål :)
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Bragd-Birger: Och liggande åttor i reklamen på tröjärmarna!!!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Timrå Icon: Och den brölande snubben på läktarn skrek:
- TRYCK IN DEN DÅ!
- TRYCK IN DEN DÅ!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Smokey: Håller med. Och jag vill se disciplin. Kommunisthockey.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
John K: Ja riktigt mjukt agerat. Men var det inte Gabbe och Jokela som var där i mitten?
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Bragd-Birger: Styven härsknade till då Prestberg körde över Pitten
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Bragd-Birger: Karlsson har ingen bra plus stat... Men jag saknar vilja... Och så mycket jävla slarv...
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Timrå Icon: Vad faan gjorde backarna då? Klantigt vekt! Skärpning framåt nu!!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Jävla skit. Men en ganska kass inledning också så det var inte helt oväntat.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Kattgubben: Ja, väldigt darrigt just nu. Ett ledningsmål nu skulle sitta fint.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Okej.. fortsätter vi såhär så blir det noll poäng, for sure!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-10-26
Smokey: Möjligen kan det krävas en Civilingenjör till det ;)
Nu hoppas jag att vi gasar på i 3e och trycker dit kaffebönorna!!!
Nu hoppas jag att vi gasar på i 3e och trycker dit kaffebönorna!!!
« Föregående · 1296239 · Nästa »