Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
« Föregående · 1330758 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
mikenomad: Samtidigt så tycker jag att Larsson jobbar på bra, bättre än på länge.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Vi gör en riktigt bra match idag. Trendbrott?
Vid poäng så åker Highland Park 16 fram ikväll.
Vid poäng så åker Highland Park 16 fram ikväll.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
pefr: Såg ut som fotled. Fastnade med skridskospetsen i sargkanten , vred sig när han ramlade och avslutade med att sätta sig på foten. Såg inte bra ut.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
bisterfinnen: nä , foten fladdrade då han gick av tyckte jag . de blir nog inget mer larson i år
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Gud vad jag hoppas Timrå kan bärga 3 poäng nu ! Återigen en bra andraperiod.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
RocknRolf2: Vinner vi i kväll rotar jag fram en Explorer med klassiska skeppetetiketten och "knasterkork" från 1986!
För icke varande spritromatiker och nykteristpragmatiker, rekomenderar jag Päronsoda.
För icke varande spritromatiker och nykteristpragmatiker, rekomenderar jag Päronsoda.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Smokey: Testat Marinella och Pepsi? Tokgott. Christer Pettersson lärde mig att dricka det.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
RocknRolf2: Tycker inte att det här är ett trendbrott. Jag tycker man spelat upp sig efter jul, med undantag för den sedvanliga botteninsatsen mot AIK.
Andraperren var väl sisådär, även om jag tycker att man håller ihop det rätt bra. Synd att man dräller i anfallszon när FBK redan drällt. Dom blir väldigt stirriga och hafsiga mellan varven, FBK:arna. Det borde man utnyttjat betydligt bättre.
Håller vi tätt bakåt en bit in på tredjeperioden kan det gå vägen detta. Poängchans har vi i a f, sett till såväl spel som mål. Kom igen nu!
Andraperren var väl sisådär, även om jag tycker att man håller ihop det rätt bra. Synd att man dräller i anfallszon när FBK redan drällt. Dom blir väldigt stirriga och hafsiga mellan varven, FBK:arna. Det borde man utnyttjat betydligt bättre.
Håller vi tätt bakåt en bit in på tredjeperioden kan det gå vägen detta. Poängchans har vi i a f, sett till såväl spel som mål. Kom igen nu!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Smokey: Har du testat att grogga med Loka citron? Läskande som tusan.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
73Sjöbba:
Timrå imponerar. Skulle inte förvåna mig om det blir som förra säsongen, att ni kniper den sista slutspelsplatsen i sista omgången.
Timrå imponerar. Skulle inte förvåna mig om det blir som förra säsongen, att ni kniper den sista slutspelsplatsen i sista omgången.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Bragd-Birger: Möjligtvis att det har blivit något bättre spelmässigt efter jul, men samtidigt har vi bara tagit 5 poäng på 6 matcher och det är kvalmässigt. Vinner vi idag så har vi två raka och äntligen en, om än liten, positiv trend i ryggen.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
jå1: Gäller att vara klok nu, vi måste gå för 4:an men måste täta bakåt för de är självmål att bara backa hem nu.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
lincoln: Nu väntar vi bara in slutresultatet 4-1 till timrå mt sjukstugan som suger
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
mikenomad: Sant, men dom hade världens läge nu att göra 4:an jäklar vad nära :/
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
mikenomad: DEtta torskar ni aldrig. Ni dominerar isen och FBK är helt uddlösa frammåt, de har inte den energi och kraft för att skapa något.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Bra att Ilkka håller sig lugn där även fast Bergklund slänger handskarna, mycket bra Pikken !!!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Snoop: Fast han får hårdare straff än Berglund som kastade handskarna. Hm.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
men herregud, återgå till träklubbor! Vi lär spara miljoner i materialkostnad och slipper att klubbhelvetena går av varje gång vi har en målchans.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Och nu åker vi på utvisning på utvisning, fan boys kom igen !!!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
Snoop: snart kliver marängschvischsh in och drar en hakning i mittzon, sannolikt i närheten av avbytarbåset
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
pefr: Haha, Hirso gjorde en viktig brytning alles nyss så hoppas vi slipper en hakning från han.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
bisterfinnen: Jadu vi får se, rätt va det är kan de säga pang pang så är det 3-3.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2011-01-08
tik02: Värre för er är att Timrå slutat spela. 2-3 nu. Det där målet kom för tidigt!!
« Föregående · 1330758 · Nästa »