Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
« Föregående · 1950338 · Nästa » Till forumet
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
Webmaster: Fan nu e man ju riktigt stolt över grabbarna!!! Nått ton sten som föll bort från axlarna!!!!
+ 5
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
Ikväll kändes som en VINST och ett stort fall framåt!!!
Det firar vi med ett par rejäla busgroggar ikväll!!!
Skål tamjefan
Det firar vi med ett par rejäla busgroggar ikväll!!!
Skål tamjefan
+ 2
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
EllaDa: men ska vi verkligen sätta igång och gnälla direkt? Det var ju helt öppenbart en olycka då han försökte hänga med. Var inte ens en solklar utvisning tycker jag.
+ 11
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
TimraStockholm: Om våran publik kunde visa missnöje hemma i ladan också på det viset.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
0-0 efter full tid går inte klaga på mot topplag i ligan. Nu skiter jag ärligt i hur förlängningen går. Tack för en bra match med så många skador!
+ 11
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
JonteD: Rejält fall framåt i alla fall!👍
Och Brattström stabil...😁
Och Brattström stabil...😁
+ 1
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
TimraStockholm: En jävligt bra - med Timråmått mätt - match. Kul att se!
+ 2
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
Affe_TIK: Fast det var ju inte bukskott iallafall? Såg ut som han försöka trä an mellan beina!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
TIK-Lund: Mååååål för Rögle. Det blir de två bondhålorna som får kvala sig kvar ;).
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
TIK-Lund: Både druggels och bilmos har stått för ett par ganska goda individuella prestationer hittills
+ 2
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
FH - avdammad: Inför sensor i pucken så att domarrummet inte behöver se att pucken är i mål!
+ 3
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
roger_sundsvall: Jäklar vilken snabb överläggning, kändes på förhand som en såndäringa 15minuters granskning...
+ 1
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
Kerstin_k: Dåligt avslut av Gallo. Upp med pucken högt istället.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
TimraStockholm: Lär bli bortdömt. Gallo trycker på benskyddet och dessutom lär dom inte kunna se puxkwn.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
Charlie2: Brattström är kung! Precis vad vi behöver just nu.
+ 4
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
tjobba: Måste säga att detta va den bästa perioden jag sett sedan i höstas!!!!!! Stor eloge till alla grabbar som verkligen kämpar!!!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
Gillar Brattströms kroppsspråk. Lugn, trygg och inget flaxande. Klappar om lagkamraterna efter nästan varje avblåsning också och peppar på dem.
+ 8
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
JonteD: Ja han måste åtminstone få chansen nu i ett par matcher på rad i alla fall! Annars är det sorgligt...
+ 2
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
7-4 i skott och 5-1 i blockerade skott med våra siffror först om jag såg rätt. Bra förstaperiod.
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
Puckat: Förmodligen Sjödins beslut...😁😜!
Men frågan när han blir utbytt...😈!
Men frågan när han blir utbytt...😈!
Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2019-02-23
Andersson: Jag tycker att de flesta fungerar lite sådär för tillfället. Det finns två spelare som jag tycker höjer sig lite över de andra och det är Hållander och Salmonsson.
+ 6
« Föregående · 1950338 · Nästa »
Sebbe börjar komma ordentligt, tror han blir nyttig i kvalet. Bratten riktigt bra i mål. Utgår från att han står nästa också.