Jag vet att ni har flaggor hemma för de har sålt bra de här nya supporter flaggorna... På torsdag kör vi flagg tifo i hallen!!
Hardcore FanZ är medoch röjer på läktarn som vanligt, Knylan är tillbaka från Åre, Frella förhoppningsvis lite piggare än sist och actionleif har förhoppningsvis slutat tjura =)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag vet att ni har flaggor hemma för de har sålt bra de här nya supporter flaggorna... På torsdag kör vi flagg tifo i hallen!!
Hardcore FanZ är medoch röjer på läktarn som vanligt, Knylan är tillbaka från Åre, Frella förhoppningsvis lite piggare än sist och actionleif har förhoppningsvis slutat tjura =)
Röj med oss! Stöd Vårt lag..
Våga vägra kval!! Kämpa Timrå