Ambroo: Jag har tänkt positivt. Jag tycker att jag har sett någon eller några positiva tendenser även när de varit som sämst. Men nu jävlar räcker det. Om inte det här var rock bottom och avstamp uppåt ska Perra ut ur kommun. Man kan förlora för att man är kort om folk (vilket de var) och för att man har lite otur med domslut och stolpar (vilket vi hade) men man får inte se så geistlösa ut.
Jag tror att perra är helt clueless för hur han ska vända det här. Challe kunde coacha och röra om i alla fall. När vände perra en matchbild?
Omstart! Omstart!
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar
Om man är sansad (vilket jag inte är just nu,jag är f-bannad) skulle man kunna hävda att laget lider av skador, dåligt själförtroende o.s.v. Men då om någon gång behövs det en tränare som coachar laget intensivt ,peppar, visar och ger energi till laget. Jag hade velat se Perra ute på isen efter det där horribla offsidemålet. Visa att du brinner för laget Perra och bänka Kim H och Jokela och sätt in juniorer istället! De unga grabarna visade i alla fall fart , vilja och kamplust och det är den typen av attityd som måste premieras just nu.