1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

"Z" inatt

363864 · » Till forumet

Sv: "Z" inatt
JOY: Då har dom ändrat det nu.När jag kollade stod det Zetterberg.

Sv: "Z" inatt
Portello: Det står ju att Ray Whitney har fått andra-assisten på 2-0 målet.

Sv: "Z" inatt
JOY: Om du kollar igen så ser du att han fått andra-assisten på Detroits 2-0 mål.

Sv: "Z" inatt
Portello: Fast enligt den här länken så har han inte gjort någon poäng ännu.

Sv: "Z" inatt
Portello: Du har då koll på allt du :)

Sv: "Z" inatt
Zetterberg har hittills inatt skrapat ihop ett assist .Ställningen är 2-0 till Detroit och och motståndarna är Nashville.
En period är spelad.

Sv: "Z" inatt
jalla: Håller sig? det ska ju bli mycke bättre :)

Sv: "Z" inatt
Papperapp: Det kan väll inte bli bättre än så....Ja man får ju hoppas att det håller i sig för honom....

Sv: "Z" inatt
Fanzin:
Och med föräldrarna på läktaren!

"Z" inatt
2 mål och 1 assist. Vad säger man, underbart "Z"....avgjorde i Sudden med sitt andra mål, härligt för honom =)

363864 · »
Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer