kulltorp: Ja ! När det behövs förändringar eller annat agerande när det inte funkar då verkar Freddan vara ute och surfa på prisjakt efter bra glansolja till .....
kulltorp: .. men jag tror inte ngt skulle ha hjälpt idag. Spelarna ville inte lira denna match. Och jag bryr mig inte direkt att vi förlorar om jag ska vara ärlig. Tror och hoppas att vi tar revansch i mot Modo back to back. Modo kommer få två tuffa matcher tror jag....
stoff: Men hur höga krav har vissa här inne egentligen.. Vi är inte Malmö FF med en trupp över 100 miljoner! Vissa matcher kan man bara inte vinna, bara leva och gå vidare!
Sputnik: man behöver vaska om och gå ned på folk det såg man redan i andra. Det jackar inte i riktigt i övriga linor, det är för få som vill göra det hårda jobbet.
russkiy medved blyat: Haha ja vissa gillar att förlora och jag har inget problem med det, det beror på vilka ambitioner man har och det varierar ju såklart. Ska du dissa mig för att jag hatar att förlora så har du din livs chans ikväll.
Nej idag är det blött krut hos alla. Matchen mot Löven verkar ha varit en mental urladdning och idag äre en baksmälla på det. Nåja ändå 9 poäng upp på Löven och en match mindre spelad. 👍
Hockeyoraklet: Ja eller så kanske du ska tänka att vi inte vinner alla matcher. Skitmatcher kommer, det drabbar alla lag. Hur många såna har vi haft i år? Jag lägger noll fokus på denna förlust, tycker tom att den är bra...
kulltorp: Haha ja ganska ofattbart hur sågen går totalt efter 2:a förlusten på typ 20 matcher eller nått. 😂 Att man kommer gå in med denna inställning mot Modo är jag inte ett dugg rädd över..
The great one: tror man bedömer att man inte får ut mer offensivt av 6 spelare när man redan spelar 5-3 men kan ha fel. Nu borde man plocka målvakten dock.
Kerstin_k: fattar inte att hardegård inte uppfattar att dom får ut sin femte spelare bakom honom, pratar dom inte öht där ute? Tycker det är katastrof.