russkiy medved blyat: Haha ja vissa gillar att förlora och jag har inget problem med det, det beror på vilka ambitioner man har och det varierar ju såklart. Ska du dissa mig för att jag hatar att förlora så har du din livs chans ikväll.
Nej idag är det blött krut hos alla. Matchen mot Löven verkar ha varit en mental urladdning och idag äre en baksmälla på det. Nåja ändå 9 poäng upp på Löven och en match mindre spelad. 👍
Hockeyoraklet: Ja eller så kanske du ska tänka att vi inte vinner alla matcher. Skitmatcher kommer, det drabbar alla lag. Hur många såna har vi haft i år? Jag lägger noll fokus på denna förlust, tycker tom att den är bra...
kulltorp: Haha ja ganska ofattbart hur sågen går totalt efter 2:a förlusten på typ 20 matcher eller nått. 😂 Att man kommer gå in med denna inställning mot Modo är jag inte ett dugg rädd över..
The great one: tror man bedömer att man inte får ut mer offensivt av 6 spelare när man redan spelar 5-3 men kan ha fel. Nu borde man plocka målvakten dock.
Kerstin_k: fattar inte att hardegård inte uppfattar att dom får ut sin femte spelare bakom honom, pratar dom inte öht där ute? Tycker det är katastrof.
Kerstin_k: Kan inte alla sansa sig lite. Andas, titta i tabellen och ha lite distans till saker. Herregud!! Vad är det med er?? Jag skäms när ni går lös med värsta motorsågen...
usel insats av oss BIK spelar så här mot oss...gör oss dåliga men oavsett...BIK är o kommer Alltid att vara ett medelmåttigt HA lag... alltså intetsägande lag
kulltorp: Haha visserligen duggade sågen tätt från oss förra säsongen. Men då ledde vi inte serien med 9 pinnar plus en match att gå på, hade haft en streak på 16 raka , bäst målskillnad och matchen innan spelat ut 2:an i tabellen spelmässigt i en halv match..
Kerstin_k: Ja man lär sig aldrig heller att inse på förhand att en match borta mot Bofors i HA då blir det aldrig skönlirshockey.. Tack och lov har vi avverkat Blötkatterna borta denna säsong nu. 😅
Zäta75: Jag vet inte vad som hänt Eisenmenger, men jäklar vad han känns utbytbar. Han klev in i laget som en tysk bjässe. Stor stark med världens längsta klubba. Numera är han medelmåttig i styrka, långsam, dålig teknik och tappat ... | #Läs mer ·