Harman: Nejdå.... ta på dej rödvitt så spelar det ingen roll om du har köpt hemma eller bortastå, dom låter dej garanterat inte stå med hv fansen. Har gjort detta flera ggr till bortamatcherna då jag inte bor i medelpad = inte åker med supporterbussarna till bortamatcherna.
Andersson: Hej Andersson, självklart vill jag ju vara med i kvarten i år! Har du någon aning om vart jag kan vända mig för att få tag på en biljett tills matchen imorgon i "Jönköping"
Älska Timrå! Fan vilken skön seger! Är boende i Örebro och var ner på samtliga semi-matcher ifjol Hur gör jag nu för att få tag i biljetter? Vill gärna stå tillsammans med klacken, vart vänder jag mig för att få tag i biljetter!!!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer