1150x200-051a7674-5bbf-491a-93fe-5680d7648151.jpeg

Timrå IK

589890 inlägg · 6217 ämnen

Brynäs - Timrå IK 2003-10-14

« · 304932 Till forumet

Sv: Brynäs - Timrå IK 2003-10-14
rådbjer: Själv sitter jag med nyopererat knä o knapprar Citodon o Voltaren, livet är härligt just nu och det kommer att kännas ännu bättre vid 21:15 ikväll när vi vunnit med 6-2 :-)
Kommentera

rådbjer:
ja det är synd att man missar detta ..

DET KOMMER ATT GÅ SÅ LÄTT I KVÄLL,,,

7-1
Kommentera

70 Rodrigues: Har några gröna här, samtidigt som man hällt i sig 2 dl cocelana :))
Kommentera

rådbjer: Sitter du o äter konstiga svampar :-))
Kommentera

Angående kvällens match så hoppas jag att den blir historisk!

Aldrig någonsin har Brynäs blivit så förnedrat på hemmaplan som ikväll!

Tänk att få uppleva en sån alldeles, alldeles underbar kväll *suck*
Kommentera

Smokey: Vi kommer att göra allt, för att tre poäng skall följa med oss tillbaks till Timrå.

Klart att Cassen och Lind får en hyllning, lite synd är det om dem, att missa en SM-final med Timrå, dom borde inte ha åkt "hem" så tidigt.

Timrå tar SM-guld 2003/2004

4-2 pucken i öppen kasse (Robban)
Kommentera

Missar kvällens match mot Brynäs live.
Har förvisso fått erbjudande från ett flertal brynäsare i Bergslagen att åka med upp till Gävle i kväll. Dom ville ge kvällens förlorare ett ansikte i bilen hem.
hmm, inga snälla typer precis dom där stukade morrhåren.

Då man dragit på sig en spräckt trumhinna (inga tifoexpriment den här gången) så blir det att sätta sig framför dumburken med låg volym och härlig rundgång.

Jag vill nu bara att TIK-kör över Brynäs i kväll. Jag har snickrat på en liten skylt som jag åker ut och sätter upp vid stadsgränsen när brynäsbilarna förhoppningsvis återvänder i moll och dyster ångest från kvällens drabbning.

Kan Ni TIK-are som åker ner, eller upp till Brynäsland i kväll fixa det?

Något annat var det inte.
Kommentera

azzkikr: Brynäs kommer att vinna med 6-2, tyvärr så är Lind sjuk och kan inte medverka i kvällens match!!
Kommentera

Fanzin: Ett tag kändes det som om det bara skulle bli vi 4 i klacken, men nu känner jag mig lite lugnare, blir vi 50 st så borde den "lilla" klacken höras så det räcker.

Forza Timrå

mitt tips:
Timrå vinner med 4-2
Kommentera

azzkikr: troligtvis kommer det vara en hel del som det brukar vara på Brynäs-Timrå matcherna. Jag har varit på varje BIF-TIK match sedan TIK gått upp i Eliten. Då brukar oftast Bergslagen vara där. Jag själv är boende i gävle. Jag kan tippa på en minst 50 stycken i alla fall.
Men med förhoppningar för över 100.

Nästa BIF-TIK match skulle det tydligen vara halva priset, och då kan man hoppas på en invasion.

Mitt tips 5-2 till TImrå IK
Kommentera

kulltorp: Det är jag fullt medveten om, jag har lånat ut min box och kort (för kvällen) till förmån för supporters som inte kan komma iväg. plus att jag tror inte att laget känner vår närvaro om vi sitter framför TV´n.
Kommentera

Brynäs-Timrå kan beställas på PPV om man har digitalbox via comhem eller canal digital.
Kommentera

Brynäs - Timrå IK 2003-10-14
Är det någon som har koll på hur många det blir som åker till Gävle i kväll ?
Kommentera

« · 304932