Ambroo: Wow fanns det en sån funktion här också
Filmstjärnor
816727 · Nästa » Till forumet
Sv: Filmstjärnor
måste tacka Laken för det fakta fulla skade problemet nu har man en liten upp fattning när dom komer tebax tack laken
Sv: Filmstjärnor
Per HApps: Fanimej, ja. Carlsson är kanske den bäste filmaren i hela serien. Oskyldig uppsyn, ohyggligt retsam i kombination med tajming i dykningarna. Minns Norrena-historien. Carlsson myser förmodligen fortfarande över den.
Sv: Filmstjärnor
Bragd-Birger: Det är sant. Åh jag hoppas att ingen SAIK:are tog illa vid sig av att jag tog upp Wernblom i denna debatt. Det vara bara en lämplig relatering. "No hard feelings."
Sv: Filmstjärnor
Bragd-Birger:
Men Wernbloms filmade håller bara Åsa Nisse-klass och Robban lutar mer åt Jack Nicholson:)
Men Wernbloms filmade håller bara Åsa Nisse-klass och Robban lutar mer åt Jack Nicholson:)
Sv: Filmstjärnor
-Gurra-: Wernblom brukar filma ganska snyggt, lite grann åt Robert Carlsson-hållet.
Sv: Filmstjärnor
-Gurra-: Åh detta är ju ett ganska ovanligt beteende ;-).
Dock inte bara från SAIK-hållet.
Dock inte bara från SAIK-hållet.
Sv: Filmstjärnor
LingaN: Förmodligen p g a Tom Cruise-smajlet.
Apropå filmstjärnor, har nu c a ett halvår efter alla andra sett Kerstins timråfilmer. Jävligt tjusigt, må jag säga. Eller som vi som är nere med kidsen säger: respect!
Apropå filmstjärnor, har nu c a ett halvår efter alla andra sett Kerstins timråfilmer. Jävligt tjusigt, må jag säga. Eller som vi som är nere med kidsen säger: respect!
Sv: Filmstjärnor
mattias - 74: Efter senaste mötet mellan TIK och SAIK så tycker jag faktiskt det. Nu var det i och för sig inte filmning som detta gällde då, men lite rätt vet jag att jag har i alla fall. Jag lyssnade på webradion.. och jag kunde flera gånger höra grabbarna som kommenterade matchen, (som jag även antar är Skellefteåbor) säga att Wernblom filmade.
Sv: Filmstjärnor
mattias - 74: Dessutom baseras listan på de spelare som blivit utvisade pga dykning...uppenbarligen har inte fröken Wernblom blivit det. Att han är en gnällig primadonna är däremot ställt utom all tvivel!
Sv: Filmstjärnor
-Gurra-:
varför skall en spelare som står och tar stryk framför målet vara med på den listan ?? Han kanske gnäller men nån filmare är han inte !
varför skall en spelare som står och tar stryk framför målet vara med på den listan ?? Han kanske gnäller men nån filmare är han inte !
Filmstjärnor
Hittade en rolig artikel på sportbladet.se som förtjänar lite diskussion.
Det kanske bara är jag som tycker det, men borde inte den extremt kinkiga "fröken Wernblom" finnas med på denna lista ??
Det kanske bara är jag som tycker det, men borde inte den extremt kinkiga "fröken Wernblom" finnas med på denna lista ??