JoseGonzales: Det är ingen som tror att ni är stolt. Detta bevisar bara vad vi och många andra supporterskaror varit inne på hela säsongen att löven är ett jävla fusklag som gör allt för att vinna. T.om skada spelare. Efterslängar, tacklingar på oförberedda spelare, Jag kan fortsätta hela kvällen..Sen filmningar på det. Fy fan!! Detta är inte hockey.
Hellströms tackling mot huvudet är om möjligt ännu fulare än Rahimis. Han tar tydligen upp armbågen i reinharts ansikte. Fy fan. Båda måste stängas av.
danne80: självklart återkommer när jag vet mer hur det gått. Bara hoppas att det är en kraftigt lårkaka eller mjukdels blödning då är han nog gärna med igen. Så jäkla synd då han sa att han börjat känna stäm igen plus att de börjat hitta varandra i formationen riktigt bra. Men men, är så jävla förbannad att jag kokar.
danne80: Vill återigen säga det som jag har sagt hela säsongen. Mike Helber och Harald Luckner är totalt inkompetenta och vinklade mot ett lag alltid. Jävla idioter. Avgå!
palleparling: Säkert någon idiot som försöker förklara bort Rahimis tackling men förhoppningsvis är de flesta intelligenta nog för att se ett äpple för ett äpple även om det handlar om ens egna lag.
Enda jag bryr mig om är att Hartmann klarar sig så bra som det bara är möjligt..
Spock: Fick Walli 6 matcher för sin tackling på Lövenspelare i serien kan det inte blindas för Rahimi bara för det är final. Slutspelat säger jag. Minst 4 matcher på Helsström med.
{8906}: Helber har svårt o se att Rahimi gjorde det med flit??? Har sett det där aset göra många fula saker på isen genom åren. Saknar totalt respekt för motspelare när det går dåligt. Den här vinsten har jag svårt att jubla allt för mycket över när en spelare som Hartmann råkar ut för en sån smäll. En kille som absolut ska finnas på isen när vi tar steget upp, en av många i laget som symboliserar det Timrå står för, fart,glöd och kämparvilja
roger_sundsvall: har wallson i över ett år helt missat att det är i armvecket man ska hosta numera. Står ju i varenda intervju och hostar rät i näven och sen far han väl och pillar på diverse prylar och dörrhandtag
Mappe: Hahaha Wallson du är patetisk! Han säger att Rahimi inte är ute efter att skada utan att Hartmann har ett släpande ben. Först vill han inte ens svara på det och frågar vad Helber menar. Tönt!
Fredrik Andersson för fan stå upp för grabbarna och hockeyn som Ni själva spelar. Fan stå och spela ned situationer där matchen övergått till rena överfall, Jonte Dahlén sa det enda rätta. Wallson vilken idiot, tacklingen på Reinhardt av Hellström var riktigt vidrig. Sebbe och Reinhardt är viktiga för de kan spela det hårda tuffa spelet om så krävs.
Wallson står och flackar med blicken och försöker komma undan så fort ämnet om tacklingarna kommer på tal. "Jag vet inte om han är skadad", ja jävlar du. Han ligger och vrider sig och förs av isen på bår.
Sådär beter sig en person när dom vet att dom är skyldiga.
JoseGonzales: ja den idioten var ju Wallson. ”Svårt för Rahimi att undvika den tacklingen”. Han är som ett omålat ruckel den där Wallson. Virket är genomruttet och han försöker inte ens måla över det.