Har sett problemet med flaggan flera gånger och igår stod jag uppe på läktaren vid det beryktade övre högra hörnet. Det är definitivt ingen som jävlas utan jag tycker att det verkar som att det är "fel" hörn på flaggan som är fastknutet där uppe. Inte så lätt att göra nåt åt under matchen med en massa folk som dessutom står och trampar på denna flagga.
Tindra: vem bryr sig om en flagga en sådan här härlig kväll, det är nog därför vi vinner. flagg trassel 2ggr och 2 vinster. Bra fortsätt med flagg trassel.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Det är definitivt ingen som jävlas utan jag tycker att det verkar som att det är "fel" hörn på flaggan som är fastknutet där uppe.
Inte så lätt att göra nåt åt under matchen med en massa folk som dessutom står och trampar på denna flagga.